{{error}}

Unesite e-mail:

S
6.1.2010. u 22:00
Poštivanje starijih je genetska osobina ljudi
Poštovanje koje osjećamo prema starijim osobama nema samo veze s lijepim manirima. Francuski naučnici s Univerziteta Rennes otkrili su da bi moglo biti povezano s našom genetikom.
Do ovih zaključaka su došli nakon što su pratili ponašanje grupe od devet majmuna koji potiču iz zapadne Afrike. Majmuni su, kao i većina ljudi, pažljivo slušali i pratili kad bi neko stariji pokušao da komunicira s njima. Stariji članovi iz grupe bili su komunikativniji te su imali veće šanse da mlađi majmuni reaguju na njih.

Otkriće da majmuni, kao i ljudi, poštuju starije članove zajednice podstiče ideju da je ovaj manir više usađen u našu genetiku nego naknadno naučen.

"Godine su bile ključni faktor u komunikaciji među primatima. Stariji su više govorili od mlađih. Uprkos tome izazivali su reakcije kod mladih i dobivali odgovore od njih", tvrdi jedan od francuskih istraživača prenosi Daily Mail.

Također su istakli da se starijim osobama poklanja više pažnje zato što imaju životno iskustvo i koliko toliko stabilniju ulogu u društvu u odnosu na mlađu populaciju.

Proučavanjem majmuna iz zapadne Afrike naučnici su došli do zaključka da njihovo oglašavanje možda krije tajnu kako je ljudski jezik evoluirao.