Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
A sta je sa nostradamusom... ili ce kao po obicaju kad se nesto desi ili otkrije.. izaci neki pametnjakovic i kazati daaa vidite to je nostradamus predvidio samo nismo (desifrovali) znali na sta konkretno misli.. ;)
Cuj hiljadu, svasta, nisu oni to dobro vidjeli
HHHHHAAAAAHAHAHHAHAHHAHAHHA. glupani jedni.
Ma pazi ti to, u svemiru u kojem postoji x milijardi galaksija, pronađene planete izvan našeg sunčevog sistema. Ma šta mi reče.
Eno sad moguce planete koje podrzavaju ivot..a neki dan VELIKII naslov sami smo...joj svaki dan nesto novo....
Ima li među njima i Mekijevih pet planeta sa nindža kornjačama?????????
Da li su cijene već poznate, kupio bi sebi i ženi po jedan taj planet. Prestanite nas SPAM-ati sa \"otkrićima\", dok ne otkrijete nešto konkretno.
ne s.e.r.i.t.e više