Komentari (29)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
bog je najveci
Treba više ovakvih članaka !!! A to što vi ne razumijete ovaj članak, to je samo vaš problem !!!
Kaže da se kvazari grupišu. Ma to treba pendrekom rašćerat sunce im krvavo. Kome su se oni našli grupisati majku im iredentističku, sve ih treba u kamenolom na prevapitavanje.
Toliko o 'egzaktnosti' nauke... Ljudi jednom moraju shvatiti da je nauka kao i sve drugo - podložna manipulacijama, izvrtanjima i podvalama. Danas vjerujemo u jedno da bi sutra to isto opovrgavali i ismijavali... Neko će jednog dana otkriti da pravila fizike koja važe na Zemlji ne važe i na drugim planetama, solarnim sistemima, galaksijama ili udaljenim mjestima izvan našeg kosmosa. Nauka jeste bitna, ali nije jedina koja može ponuditi odgovore. Po mom mišljenju, duhovnost i nauka trebaju da se nadopunjuju, a ne isključuju (što u velikoj mjeri naučnici forsiraju)
@m 1. svevišnji je tvorac svega 2. time je stvorio i ovu strukturu 3. i svjetlo u njoj 4. što znači ?
@ commi ,, Prestani se izrugivati onima koji vjeruju u Boga, ako u njeg ne vjerujes onda nemas nikakva prava pisati o necemu sto za tebe ne postoji. Jos nesto , brzo ce doci dan kada cec u njeg istinski vjerovati.
AKO SHVATAS ZNACES SVE STO CITAS AKO NE ONDA NE LAPRDAJ TREBA SAD NOVINAR DA TI OBJASNI PA NIJE ASTROFIZIKU STUDIRAO
Po nauci svemir je nastao prije oko 14-15 milijardi godina, znaci iz sredine bang-a poceo se siriti brzinom svjetlosti na sve strane, to je znaci 7-8 milijardi svjetlosnih godina udaljenosti od lokacije big-banga. Eh sad ova "struktura je velicine 4-5 milijarda svjtlosnih godina" znaci zauzima 30 % univerzuma... ma nemam pojma ode na pivu.
na kvazaru zivi supe-mitar srpski super junak kad prne na susjednom kvazaru srusi dvije stambene zgrade a te kad prackom usranim gacama gadja....
Vidi se da si pravi vjernik. Pokvaren, podao i primitivan.
Merimice je6em te u pakaš!
'ta ce kvazari....
Jel to pod ebavas?!
-I umene ima u Gacama ovako neshto....., dugo isto ovako.
Sve sam skontala :S