Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Naučno je dokazano da u organizmu imamo mikrobiome. To znači da imamo dobre bakterije koje štite floru crijeva i pomažu kod nužde. Logično je da što više šećera i masnoće konzumiramo da će teže raditi probava i da će ova dobra bakterija postati loša. Da, moguće je da će ubrzati starenje jer će raditi prekovremeno i kao što sam rekao stari ćelije. Džaba dugi članak druže kad nisi ni bio u stanju suziti poentu.
"Otkrili smo da upalne bakterije zapravo ubrzavaju proces starenja, pa ako imate više upalnih bakterija. Onda imate poodmaklo starenje", "Isto tako, nakon analize specifičnih bakterija prisutnih u mikrobiomima crijeva veslača, istraživači su otkrili da su više razine protuupalnih bakterija povezane s poboljšanim pokazateljima kondicije i sporijom stopom starenja". Ne volim lektorisat, al wtf...
Zaspao sam čitajući...
Otkad naucnici vjeruju... ???
Jesu li ista rekli za cevape
znaci nisu otkrili nista, samo uzeli pare za projekat.
Šta se onda dešava sa vjetrovima iz debelog crijeva, je li to ima neke veze sa demencijom?