{{error}}
Lozinka
ili
Facebook prijava

Unesite e-mail:

Naučnici na liticama bijelih stijena Dovera otkrili fosiliziranu svemirsku prašinu

9.9.2017. u 07:53
Foto: EPA-EFE
Naučnici su na liticama bijelih stijena Dovera, poznatih vapnenačkih tvorevina na jugoistoku Engleske, otkrili fosiliziranu svemirsku prašinu koja bi mogla pružiti nove informacije o ranom solarnom sistemu. Istraživači kažu da novo otkriće baca svjetlo na ono što se dešavalo mnogo dalje od Zemlje.
Prema njihovom mišljenju, ova kosmička prašina mogla bi se upotrijebiti za praćenje položaja asteroida bogatih vodom. Uprkos činjenici da na Zemlju svake godine padne oko 20.000 do 30.000 tona kosmičke prašine, s obzirom na njenu veličinu teško ju je pronaći.

Tim s Imperial koledža u Londonu vjeruje da bi otkriće moglo pomoći naučnicima da bolje razumiju događaje koji su se dogodili prije više miliona godina.

"Upečatljive bijele stijene Dovera važan su izvor fosiliziranih kreacija koji nam pomažu u određivanju promjena i potresa kroz koje je planeta prošla prije mnogo miliona godina. To je tako uzbudljivo jer smo sada otkrili da nam fosilizirana svemirska prašina može dati informacije o tome šta se dogodilo u našem Sunčevom sistemu", kazao je Martin Suttle, glavni autor i istraživač Imperial koledža.

U drugoj studiji isti tim je otkrio način za utvrđivanje je li kosmička prašina bogata glinom što bi moglo biti korisno za pronalaženje asteroida bogatih vodom u našem sistemu.