Nauka

Naučnici istražuju vezu između molitvi i iscjeljenja

FENA
O tome kako naučnici istražuju vezu između molitvi i iscjeljenja izvještava u petak "Washington Post".

Naime, sve religije svijeta vjeruju u molitvu za iscjeljenje, ali je jedna mala grupa znanstvenika pokušala upotrijebiti instrumente moderne nauke kako bi testirala moći molitve na ozdravljenje drugih,

Premda još nisu službeno objavljeni, rezultati su, kako piše vašingtonski dnevnik, miješani i vrlo kontroverzni.

Dva istraživanja nisu otkrila nikakvu korist od molitve za bolesne, a rezultati najobimnijeg od niza istraživanja biće objavljeni za nekoliko sedmica.

Skeptici kažu da je rad naučnika pogrešan te da predstavlja uzaludno trošenje novca na neodgovoran pokušaj povezivanja natprirodnoga sa naukom.

Čak i neki vjernici kažu da je besmisleno pokušavati nagađati Božija djela s eksperimentima koje su razvili smrtnici. Pristalice, pak, smatraju da se radi o vrijednome istraživačkom radu s obzirom na velik broj ljudi koji vjeruju u moć molitve.

Najkontroverznije pitanje su molitve na daljinu koje uključuju ljude koji molitvama, mislima i uvjeravanjima pokušavaju djelovati na zdravlje drugih.

Američka savezna vlada je u proteklih pet godina finansirala istraživanja izlječenja na daljinu s dva miliona i 200 hiljada dolara, piše "Washingon Post".