Komentari (82)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Da li stvarno ima neko da vjeruje u ovo,ako ima zalim ih.
@Prijedor Vjeruje, vjerivatno blizu 7 milijardi ljudi, a to sto ih ti zalis je pozitivna stvar ako uzmemo u obzir koliko nepismen I glup si ti I tebi slicni.
ploviti će ali u PHOTOSHOP-u
Prići će na 6,5 miliona KM... Zanimljivo. Imaju li suncobran
Vrijednost projekta =60 milijardi. Stvarna vrijednost projekta= tri dnevnice nasinog grafičkog dizajnera plus topli obrok i karta.
za pet godina ce objaviti kako su napravili letjelicu koja ce moci sletjeti na sunce à za jos pet da ce i ljudi moci hodati po povrsini ccccc kakvi lazovi =D
Pfff sjevernokoreanski astronauti već sletili na provršinu sunca i vratili se
A prvo što bi trebali reći istinu čovječanstvu je da je Sunce samo 5000 km udaljeno od Zemlje......
HAHAHAHHAHA idi duduce cjepaj drva, sta ti radis na sekciji "nauka" kad nemas 3 razreda osnovne.
jel ovo novi ravnozemljas 😁. ili samo novi nick
PRIKAŽI ODGOVORE (8)
ja sam cuo da ce ta letjelica dobiti nadimak "Sladoled "...ne znam je li tacno :)
Pikard je davno bio tamo sa enterprajzom. Neka paze da nema đe klingonaca
Molio bih autora ovog teksta da nam pojasni koje su to periferne zvijezde našeg planetarnog sistema ako je sunce već "centralna zvijezda"?
Los google translate. Kliksov autor ovog clanka nema pojma sta je napisao, on samo mehanicki provuce tekst kroz google translate i eventualno ispravi ociglednije greske.
Ako je nešto centralno tj. da se nalazi u centru, ne znači nužno da postoji i nešto periferno.
Neće bar imati problema sa solarnim napajanjem kao neke druge sonde.
I hoce li to otkrice smanjiti glad,,ubistva,,otimanje i ostale muke obicnog naroda.. Hoce li te milijarde biti vrijedne toga da se otkrije nesto sto ce pomoci narednih sto godina nasem poganom ljudskom rodu..hoce al u tartufama i sibirskoj aroniji..a oni sto govore ljudi lete u svemir nakacim na donji leteci vibrirajuci glavic
Hoce, iztrazivanje planeta, novih izvora energije itd.sve doprinosi razvoju covjecanstva, tehnologija. Od motora, preko solarnih panela itd.
@secondtonon3 Ti nisi normalan nikako...koja je ovo bolan vrsta doprinosa..kakvih izvora energije..kakvo covjecanstvo..kakve planete..pa ni ovu nasu planetu nisu istrazili..svaki dan nadju novu vrstu flore ili faune..sve je oko tebe tako prosto..vjetar..voda..vatra i zemlja..ponekad struja..je li tesko to razumit..
PRIKAŽI ODGOVORE (34)
Zato Srbijanci i jesu uznemireni, otkrit ce im NASA postojanje
Fascinantno.. Jbt ljudi salju letjelice tako blizu sunca, kod nas svecano otvaraju trotoare..
@citezen Strasne velicine, udaljenosti, vrijeme.. I onda ljudi kontaju da su nekako bitni u svemiru, tj.da su najbitniji i posebni :(
@CitizenXXX Nije sve tako jednostavno, ne postoji neka standardna brzina satelita, ona varira uveliko, a ta brzina koju si napisao nije tacna. Najbrzi objekat napravljen ljudskom rukom nije letio ni blizu 60 miliona KM/h kako ti napisa nego nekih 350k (120 puta sporije). Sad kojom ce brzinom letiti ova sonda to ne znam, al sigurno ni blizu te brzine o kojoj ti pricas.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)