Komentari (34)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
vazda se nafuram da cu vidjeti ove stvari i svaki put fulim o.O
I JA ISTO FOL CEKAM NEKAD I TO 3 UJUTRO KAD NISTA
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Ne tako brzo, dragi moji Bosanci i Hercegovci! Cekajte prvo da politicari dogovore koliko ce naplacivati pogled ka nebu u tim danima :D
rghjj,svaki put na svakom mjestu isto,napisi nesto drugo.....ili promjeni tablete.
KOLIKO VAS VATIKAN MRZI DA VAM JE NADJENUO I TA SMIJESNA IMENA PO KOJIMA VAS I DANAS UTORAVA: SRBI = lat. servi = roblje HRVATI = lat. croatini = kreteni BOSNA = lat. bos+nae = pravi volovi, voline BOŠNJACI = tur. bosh+nyak = bijednik, iz tur. bos+nya = ničija zemlja "K L I X" nije misterija već igra riječi od C ( a t o ) L I C S ) i moderiraju ga katolička mladež i popovi koji "civiliziraju glupe Bosance sa 100000-ada unosa. U tom spec. ratu cenzurisan je web bosanske dinastije. Ni Englezi nisu ništa bolji - oni su stari "sponzori" Srba (koje ponekad malko i bombarduju) i najnoviji "stanari" kojima Rim renta Bosnu tj. "Balkan" (za Rimljane uvijek i samo - Iliriju!). http://is.gd/sW9lTx
brate , jesi l' dobar, mislim kako stojis sa zdravljem
link http://www.cometison2013.co.uk/
S obzirom da nas sve masi, tako i ovaj put ocekujem da ce tih nekoliko dana biti konstantno oblacno.
ja čuo da će biti 2765 stepeni
haj necel se vidjeti kakva mrlja na nebu :D
samo da bude vedro pa da uživamo ali udariće nama pdv i na ovo u kakvoj državi živimo ha ha ha
NAJAVLJIVALI su ga nebeskim spektaklom stoljeća. Sjajnijim čak od Venere na noćnom nebu, a pričalo se da će biti vidljiv i danju. No kako vrijeme odmiče astronomi su sve sigurniji da komet ISON ipak neće prirediti Zemljanima prizor za sjećanje. Otkriven je prošle godine. Uočila su ga dva ruska astronoma amatera, ubrzo shvativši da je riječ o novopridošlici u Sunčevom sustavu. Komet ISON stiže iz Oortovog oblaka, područja udaljenog od Sunca jednu svjetlosnu godinu. Od trenutka kada je otkriven, uz njega se vežu brojne priče, od toga da će biti vidljiv čak i danju do SF priča kako je ISON zapravo izvanzemaljski brod koji će našem planetu donijeti velike promjene. No čini se da ovaj komet ipak neće prirediti spektakl kakav se očekivao. "To će vjerojatno biti razočaranje stoljeća. Imali smo još ovakvih kometa za koje smo se nadali da će biti nešto posebno, kao što je komet Kohoutek, pa na kraju nije bilo spektakla. Postoji velika vjerojatnost da se jezgra bude vidjela samo teleskopom",
I ja sam pronašao sličnih tekstova na internetu kao što je ovaj tvoj.
Obistinilo se. Kometa grohnula prilikom obilaska oko sunca. Nema. Isparila. A predvidjeli joj kretanje u narednih 7000 godina. Ccc.
De se dogovorite brate, jedni pisu propalo, drugi da ce biti spektakl i da ce se vidjeti po danu???
Valjda će vrijeme poslužit...
kako li su saznali od čega joj je jezgra?