Komentari (45)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bolje da ozelene i koloniziraju Saharu, tu bar ima kiseonika.
Što bi kad je sahara u vlasništvu arapa a oni ni svoju naftu ne daju nikome za badava.
I Bosna ima ambiciozne planove za pravljenje pite na veliko
Poletite.
Ma Mars u p.m., kad nema života ni na Zemlji, gdje će tek tamo da bude, i to da ga čovjek organizuje
Nema života na Zemlji?
eh.....lahko mi je za japance, ovdje raja nema ni za 4 alu feluge za Golfa 2....... :(
Pa sine ljudi koloniziraju Mars a Bošnjo viče' Oj StuDio u HoLivuDu zato i jesmo zaostali i nikad nista od nas nece bit sto je veoma žalosno
njima je jedina opcija desalinizacija more pretvarat u slatku vodu inace dronovi su sitni za toliku povrsinu te zemlje nemaju ni stjena da se formira neka magla ili nesto slicno to je sve ravno plavo nebo nema kraja itd.
Kakav Mars, kad nemogu ni doci do njega. svi su lazirali da jesu
Zemlja je ravna ploca.
Ma kakva planeta Mars, obična hladna pustinja. Nego hajdemo mi u solarni sistem Bosona na planetu Naron (nedavno otkrivena i nazvana po Neretvi, a glavna zvijezda po Bosni). Pretpostavljaju da na Naronu života ima. 😀🇧🇦
Tačnije na jedan od njegovih mjeseca, pošto je Naron planeta gigant.
Nadam se da tamo ne žive Srbi, Hrvat i Bošnjaci. Morati ćemo slati visokog predstavnika. T
sad ce to kinezi prekopirati i poslati verziju od 200 eura, ali jedno 1.000.000.000 komada i sjeþat sve.
sad ce to kinezi prekopirati i poslati verziju od 200 eura, ali jedno 1.000.000.000 komada i sjebat sve.
Ne treba se petljati u Bozije nije bez razloga Zemlja stvorena za zivot, ne znamo nju cuvati a da naselimo drugu planetu,mozda i jeste moguc zivot na Marsu ali ne bi bi nikako slican ovome na zemlji.
"Ne treba se petljati u Božije" je ono što se u ovoj vukojebini govori i za vremensku prognozu, dok druga društva idu naprijed.
Bog je stvorio milijardu galaksija. Bog je stvorio i ovu našu galaksiju Mliječni put, i ovu našu planetu. Na našoj planeti je stvorio milijardu različitih oblika života, a među njima i čovjeka. Nakon svega što je stvorio, odlučio je da komunicira samo sa čovjekom?
Nesto su mi i Japanci utanjili, nekada su bili prvi u tehnologiji.....🤣🤣🤣🤣
Puno vi to nešto meni gore čaćkate, da ne spremate kakvu p*zdariji ovdje na zemlji ili da ne dolazi kakva kataklizma ili braća iz svemira?