Komentari (58)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
cuj izlegli se...
...znači...vanzemoooljci....
Dobra slika pravo Sto niste slikali iz daljine da vidimo kako plutaju ... puu sjeme vam
Al ko ga je mišu drko u svemiru?
Sta nas boli ona stvar za ovim misevima??? Je*o ih dodik
Sta mislite da mozete prezivjeti ko misevi XD ?
Koji li je miš onaniso u svemiru...
@kobac23 ..speedy Gonzales...
puno se zayebaju ovi tzv. naučnici ... ko zna šta može ispast od ovih miševa za par mjeseci ... mješavina Miki Mausa, E.T.-a, Klingonca i Alien-a.
tako je Bakira otac čuvo u jajima izvjesno vrijeme, i on se izlego
Izgleda da smo najsličniji miševima. 😂
spejs misutin
Nakon ovog dostignuća, sretni parovi koji sebi mogu priuštiti putovanje u svemir mogli bi početi razmišljati o pomjeranju granica njihovih romantičnih druženja. Ja otkrica i sranja :DDD . Oplodjena jajna celija zaledjena na minus 300 stepeni "ozivi" kada se usadi u matericu i rodi se ljudsko bice , a vi objavljujete sranja sa glodarima.
interesuje me da li se moze dici u svemiru? i ako se seksas u svemiru i hoces da ejakuliras unutar vagine da li ce spermici odletjeti jer nema gravitacije? fala.
Rano moja, ljudi više ne žele da se ražmnožavaju ni na zemlji a kamoli na mjesecu 😂😂😂😂😂😂😂😂