Komentari (65)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
ni zvijezda ni planeta nego ilustracija
@macak mali višestruko zagorena ;)
@tinker0 hoce da kaze da ova planeta ne postoji, da su je izmislili u nasi :)
Slavljen neka je Uzvišeni Allah, stvoritelj svih svjetova!! 😍
Ovo uvećan kliker!
kazu da su dosad astronomi otkrili toliko nebeskih tijela da im je ponestalo imena, pa kad otkriju novo samo lupe po tastaturi pa sta god ispadne
Astronomi su neodlucne osobe, a neodlucni nikad ne odlucuju, to barem svi znamo....To se zove i nedoumica....Evo recimo kada sjedis do prolaza u busu i udju novi putnici, pa ne znas da li da se pomjeris sam do prozora ili da pustis nove da se provuku pored tebe. To se rijesi u sekundi, a rasplet obicno zavisi od pola, dobi i misicne mase osobe koja se nameracila da sjedne....
Da nije mozda korcina?
Ravna Zemlja zvijezde Flat Earth stars Ovako izgledaju "zvijezde" kroz NIXON P60 sa 60x optickim zumiranjem https://www.youtube.com/watch?v=SVFY9ztgQyA
Pardon NIKON
Prvo sta mogu reci jeste da je koristena amaterska oprema, sa ovim se ne gleda ni mjesec a ne nesto dalje. Ovo je mozda 10x opticki zoom i ostalo digitalni zoom. Snimanje sa niskom ekspozicijom se moze uciniti da bilo koje svjetlo treperi. Al to sad nije vazno jer nemam mnogo znanja o tom podrucju fizike. Nisam ni siguran sta je pisaz zelio da kaze, al cim vidim da je to flat earth. Garant jr nesto tipa da su i vjenera i mars takoder ravne ploce haha
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Muhamed je davno rekao da sunce ide da spava u mutnu baru, i da su zvezde padalice, strele kojima allah gađa demone koji vire u raj. Tako stoji u qranu... Kakva nauka,kakve trice.. ;)))
fildjanrepubljik Nadam se da ces ovo sto si napisao detaljnije prouciti.Lp
It's a CGI aka PHOTOSHOP!
To niko i ne osporava :)
S481J4-B4K1R-AL1J4 je zvijezda.
na udaljenosti od 22.000 svjetlosnih godina od Zemlje ---------------------------------------- Je li sa te planete ili zvijezde Dodika prislukuju?
osnovat prvo SDA centralu tamo, oni će odlučit