"Najpoznatija ljubavnica"
19

Reklama Monice Lewinsky nadmašila sva očekivanja, u 48 sati zaradila nevjerovatan iznos

D. J.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Kada se Monica Lewinsky nakon podužeg vremena pojavila kao glavno lice u kampanji brenda Reformation, malo ko je slutio da će imati toliko velik uticaj na uspjeh reklame kao što je pokazalo istraživanje Launchmetricsa.

Naime, ova popularna platforma za analizu tržišta procijenila je da je kampanja uprihodila 2.2 miliona dolara u marketinškom utjecaju u samo 48 sati od lansiranja oglasa.

Aktivistica i autorica, i danas najslavnija po aferi s Billom Clintonom, u reklami je osvanula u nizu elegantnih izdanja, a jedan od ciljeva kampanje bilo je i poticanje žena na izlazak na birališta uoči nadolazećih predsjedničkih izbora u Americi.

"Ovdje smo kako bismo vas podsjetili da imate moć", pisalo je u opisu objave na Instagramu, napravljene u suradnji s organizacijom vote.org, a samo ta objava uprihodila je 96 hiljada dolara.

Ekološki osviješten brend Reformation predstavio je tom prilikom i nekoliko elegantnih komada iz svoje nove kolekcije pa je Lewinsky pozirala u nizu modernih stajlinga - od vatreno crvenog outfita preko crne haljine s bijelim tačkicama do zavodljivih biznis izdanjima u kojima, mora se priznati, baš niko ne bi naslutio da je nedavno napunila 50 godina.

Podsjetimo, Monica Lewinsky s predsjednikom Clintonom bila je u vezi od 1995. do 1997. godine, a za aferu se saznalo nakon što je njena bliska prijateljica tajno snimala njihove razgovore.