Komentari (58)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
POSTO NIKO OD VAS NIJE GLEDAO OVAJ FILM, jer da ste u berlinu sigurno ne bi ostavljali komentare po sa-x, nego bi radili nesto pametnije. no, kako sam ja imao priliku pogledati film, u berlinu, da kazem pokoju. ostavimo na stranu sve price o stvaranju negativnog imidza i slicno i osvrnimo se samo na film, koji pada ne na jednom nego na svim nivoima. kao prvo, izbor glumaca je katastrofalan, ne djeluju autenticno ni uvjerljivo, i vecina scena je overacted, posto se radi o likovima koji vise iskustva imaju u pozoristu nego u kinu.. scena kada skontaju da on pije alkohol, u kontrolnom tornju, djeluje kao najgori dijelovi ftv-ove \"crne hronike\". scenario je blago receno retardiran, sa dijalozima tipa \"ja tebe volim, i ja tebe volim\", toliko da ni jedan dijalog nije moguce zapamtiti! upotreba kamere pod vodom, bez ikakvog smisla, i van kontekstam cisto jer postoji mogucnost, je strahota.. ukratko \"na putu\" bi bio los cak i kao niskobudzetni tv film, a ne kao \"ozbiljan\" rad.
stvarno ove vehabije nisu normalni,ljudi ne pijuu, ne puse,ne drogiraju se,pa to nije normalno.mislim da ih treba iskorjeniti jer se ne uklapaju u ovaj NORMALNI svijet droge,prostitucije i ostalih stvari koje zadovoljavaju normalnog covjeka
Znas sta STOKO. Kada ti budes placao 2 mil.EURA za \"KULTURU\" bez ikakve sanse u nejkulturnoj zemlji iz koje si i ti onda tako razmisljaj, a ne mi poreski obaveznici koji odvajamo od svoje sirotinje. Ovi projekti su za mnogo bogatije i \"Kulturnije\"zemlje a ne za nasu jadu. Takva razmisljanja pod krinkom kulture su mi vec odavno poznata i dovela su nad do ovoga.
pushhi moju ogrmonu k,a,r,inu redakciju. veca mi je od avatarove. istina boli jelde? gdje ce dzeko? koliko je avatar zaradio ovog vikenda?
seljacka, vama treba struju iskljuciti, nije za vas umjetnost. Cuj ovog majhmuna koliko se fabrika moglo izgraditi sa 2 miliona eura? A koiliko se fabrika moglo izgraditi umjesto dzamija,. majhmune jedan nekulturni, zatucani? E, a kad pogane vehabije dodju na vlast, iskljucice vam struju, pa se onda zalite aliji u dzehenemu...
Svi politizirate, a nik one govori o cjeni filma od 2 mil. EURA. U zemlji kakva je BIH moglo se napraviti 2o malih fabrika i zaposliti 1ooo novih ljudi. Ovaj film je sramota za državu koja grca u problemima a fopriraju se politički filmovi koji vode u cisti gubitak. To ti je BIH danas. Samo nas Bog moze spasiti a nikakva J.Z. i njen PUT. Mi smo na putu bez povratka.
Evo malo se educiram o ovoj Deblokadi ( http://blob.blogger.ba/) , pa vidim da su napravili karijeru od evo masala 13 godina kopajuci po jamama i boli ove drzave...kako se to razlikuje od ovih inih \"Europljana i intelektualaca\" koji slican broj godina grade karijere i vikendice na nasoj muci. Mozda je dosta toga. Mozda da malo pogledamo unaprijed, i da ovaj silni i neupitni talent raznih Jasmila, Danisa, itd okrenemo ka osvjetljavanju puta naprijed, a ne u bateriju s kojom rovimo po podrumima i masovnih grobinicama? A do njih je do to odluce za sebe, a do nas da ih napomenemo kako bi mozda vise harja svima nama ovdje bilo da malo dublje ipak razmisle o nacinu na koji koriste talent koji im je dan.
Nije da ne treba pogledati film da bi se komentarisalo o samom filmu - tacno. Ali i bez gledanja filma mozemo pametno komentarisati o temi filma, Slazem se da je ovo globalno gledajuci problem za BiH, po nekoliko osnova. Nedavno je bilo sminkersko predavanja gurua marketinga Prof. Kotlera u Sarajevu na ofucanu temu \'Marketing of Nations\" - kako promovisati svoju naciju. Ovi svi filmovi na temu vehabisma, rata, itd, samo dalje pozicioniraju BiH u glavama ljudi koji nam rade o glavama u Evropi - zaostala, sirota zemlja, sa Al-Q problemom, itd. Nece 95% ni evropljana vidjeti film, ali hoce znacajan broj cuti o temi, i potvrditi u svojoj glavi da smo mi islamska zemlja, i sutra se pitati hoce li nam dati u tu Evropu --- to koja smo mi zemlja je sira tema nego za ovaj forum (ja se licno zalazem svim srcem i dnevnim radom za multietnicku demokratsku, itd), Ne treba nam da gradimo marketing na ratu, Vehabijama, itd...ovo je drzava s nevjerovatnim potencijalom, i malo nam fali
Bravo Jasmila.Samo se ti uvlaci u g.zicu ovim \"antiteroristima\". Jedva su docekali da ti \"potvrdis\" da je Bosna Leglo vehabizma i vehabijskog naopakluka.Jadnice jadna,ne prezes ni od cega za bilo kakvu slavicu.
yebem vam islamko krmecu mater.
poslanik ti je nosio bradu, pa malo promisli svoj stav prema njoj. to je sunnet, svidjalo se to nekom ili ne. eh sad, sto neki malo pretjeraju duzinom, ne uoblice je malo i ne srede, to je druga stvar. no sve uz svemu, mu\'minske brade se najmanje pet puta dnevno ociste, tako da su prljavija lica prosjecnog covjeka bez brade. no dobro, to je sad islo malcice off topic. ali jos jednom: poslanik ti je nosio bradu, ashabi su je, takodjer, pustali, pa malo promisli svoj stav prema njoj.
glupani, ovaj film ce doziviti popularnost zbog toga sto vas pokazuje upravo onakvim kakvim vas Dodik i njegovi tajnici zele pokazati. Srbi su jos veci glupani, jer sve sto trebaju da ucine jeste da vas puste na miru da sami sebe mazete govnima kao sto to radite sa ovakvim filmovima. Film jeste o ljubavi blesove, ali pokazuje i veliki problem danasnje BiH, a to su vehabije koje ce postajati jace i jace. Da ste vrijedni icega, vehabija nebi bilo u bosni. Ali niste, i to pokazujete svaki dan. Plus, glupi ste ko noc i nemate pojma sta sami sebi radite.
Lloyd, ne kontaju to oni. Zabili su oni sebi autogol davno i vise puta u zadnih 5 godina. Sretni su jer ne kontaju a kad skontaju bice kasno.
eto vam vehabija, postaju vam dio dana, noci, filma, sna, ... da sam znao da se za ove bradate spodobe borim, nebi nikad. ponosite se sto ste se vratili 300 godina u nazad sa vasim Sericem, Slinajdjicem, Pihicem i slicnim. Jos koja godina i bicete vi svi zavijeni i zabradaceni. Cime se ponosite to?
a zaboravili ste odjednom svi Grbavicu, je li, film koji je o stradanju bosanske zene rekao vise nego sva sudjenja u haskom tribunalu? sram vas bilo sve od reda koji jasmilin rad nazivate \"antibosanskim\", \"antimuslimanskim\" ili kako vec... VEHABIZAM JE ANTIBOSANSKI! a ovo vam porucuje jedna muslimanka koja klanja onako kako ju je nana naucila, a ne neki bradati mizoginicari sumnjive proslosti.