Rasna raznolikost?
12

Žena iz sporne reklame brenda Dove: Nisam žrtva, poruka je pogrešno shvaćena

Klix.ba
Lola Ogunyemi, žena koja se u reklami za gel za tuširanje kompanije Dove "pretvara" u bjelkinju nakon što skine majicu, rekla je da nije imala pojma da će reklama biti okarakterisana kao rasistička i da je kampanju vidjela kao priliku za promicanje rasne raznolikosti u ovoj industriji.

Lola kaže da je bila uznemirena nakon što je njena transformacija iz crne u bijelu ženu u javnosti okarakterisana kao diskriminirajuća. Istakla je da nikada ne bi pristala biti lice kampanje da je znala da će njeno učešće biti percipirano na taj način.

Smatra da je reakcija javnosti i odgovor na ovu reklamu zapravo pouka o tome kako društvo gleda na marginalizirane žene. Također je objasnila da viralni snimci koji brzo budu uklonjeni često budu pogrešno shvaćeni.

"Mnogo toga je izostavljeno. Priča je napisana a potrošačima nije ponuđen kontekst na kojem je mišljenje formirano", rekla je Lola.

Naglasila je da ne želi da je smatraju nekom "šutljivom žrtvom" i istakla da je kompanija Dove trebala odbraniti svoju viziju kampanje, a ne skinuti je uz izvinjenje.

Ovo nije prvi put da se kompanija našla u nezgodnoj poziciji zbog svojih marketinških poruka. Kampanja iz 2011. godine izazvala kritike nakon što je u njoj prikazano da žene postaju čišće nakon posvjetljenja boje kože.