|

Upozorenje na teške simptome koji se mogu javiti nakon prestanka upotrebe antidepresiva

Upozorenje na teške simptome koji se mogu javiti nakon prestanka upotrebe antidepresiva
1
Klix.ba
31.5.2019. u 17:06
27
komentara
1

dijeljenja
Upozorenje na teške simptome koji se mogu javiti nakon prestanka upotrebe antidepresiva Ilustracija: Shutterstock
Ljudi koji traže tretman za depresiju trebaju biti informisani i o potencijalnim teškim i dugotrajnim nuspojavama koje dolaze s ovom vrstom lijekova, posebno kada postepeno počinju isključivati terapiju, kažu stručnjaci.
U rezultatima posljednjeg istraživanja kaže se da smjernice za prestanak liječenja antidepresivima trebaju odražavati cijeli niz iskustava pacijenata.

Smjernice Nacionalnog instituta za izvrsnost u zdravstvu (NICE) sugeriraju da bi većina ljudi trebala biti u stanju da prestane koristiti antidepresive tokom četiri sedmice, a ako ne uspiju, trebaju se obratiti stručnjaku za pomoć.

Također, sve je očiglednije da neki ljudi mogu duže trpjeti teške simptome. Naprimjer, probleme sa spavanjem, nemir i izmijenjene osjete.

"Znamo da se radi na ažuriranju smjernica u vezi s upotrebom antidepresiva koje se trebaju uskladiti s onim što čujemo od nekih pacijenata i ljekara opće prakse. Kao psihijatri, obavezni smo da uzmemo u obzir brige pacijenata koji su iskusili teške i dugotrajne nuspojave ovih lijekova", kaže dr. Wendy Burn.

Ona je dodala da antidepresivi mogu biti vrlo efikasni u liječenju umjerene do teške depresije, posebno u kombinaciji s redovnim odlaskom psihijatru.

Skoro 71 milion predmeta za liječenje depresije i anksioznosti zabilježeno je u Velikoj Britaniji prošle godine, navodi NHS. To je skoro dvostruko više nego u 2008. kada je ova brojka iznosila 36 miliona. Međutim, ovaj broj ne uključuje pacijente koji koriste lijekove koji se daju u bolnicama ili na recept.
Prijavi grešku


Komentari (27)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...