{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Savjet britanskog trenera: Meso za doručak za dobru formu i manje kilograma

10.11.2016. u 18:22
15
30
Savjet britanskog trenera: Meso za doručak za dobru formu i manje kilograma
15
Savjet britanskog trenera: Meso za doručak za dobru formu i manje kilograma
Meso je namirnica koja se uglavnom nalazi na jelovniku za ručak ili večeru, dok je rijedak izbor kada je riječ o doručku. Međutim, ukoliko želite ostati u formi ili smršati, britanski trener Greg Cornthwaite savjetuje da ujutro počnete konzumirati upravo meso.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Ako ste mislili da su jaja ili voće najbolji doručak koji možete pojesti, onda biste trebali ponovo razmisliti. Naime, trener Greg Cornthwaite tvrdi da je meso namirnica koju biste trebali jesti u jutarnjim satima. Iako većina ljudi meso konzumira za večeru, Greg je napravio listu idealnih doručaka koji se sastoje od mesa divljači, odreska, janjetine i mljevenog mesa.

"Doručak bi vašem tijelu trebao dati proteine i masti koji će ubrzati vaš metabolizam i uravnotežiti nivo šećera u krvi. Ovakvi obroci će vas duže držati sitima i smanjiti želju za šećerom prije ručka", ističe Cornthwaite.

Prvi prijedlog je mljeveno meso sa brokulom i crvenim lukom, prženo na kokosovom ulju. Ovakav obrok je bogat cinkom, vitaminima A, B1, B12, B6, željezom, kalijem i kalcijem.

Ukoliko pak ne volite mljeveno meso, zašto za doručak ne biste pojeli odrezak od mesa divljači? Kako biste dobili obrok bogat vitaminima A, B6, C i K, vlaknima i kalijem, pripremite ga s paradajzom, također na kokosovom ulju. Greg preporučuje i odrezak pržen na maslacu s keljom i paradajzom koji će obogatiti vaš organizam cinkom, vitaminima B6 i B12 te željezom.

Glavni Gregov izbor je janjetina sa špinatom i paprikama, odnosno, doručak bogat magnezijem, željezom, cinkom, kalijem te vitaminima A, B2, B6, B12, C i K.

Posljednji prijedlog je skuša pržena na maslacu sa graškom. Ovakav doručak obiluje proteinima, omega-3 masnim kiselinama, vitaminima A, B1, B6 i E, kao i kalijem, magnezijem, kalcijem i željezom.

Prijedlozi Grega Cornthwaitea dobri su i za one koji žele izgubiti suvišne kilograme.

"Meso bi moglo biti razlog zbog kojeg vaše prijateljice izgledaju mršavo iako konzumiraju dosta ugljikohidrata", zaključuje Greg.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: