Zdravlje
2

Pregledane 652 osobe: dm uspješno sproveo preglede kože na kupalištima

Klix.ba
Veliki broj građana iskoristio je priliku za besplatan pregled kože i stručno savjetovanje na dermatološkim pregledima koje je kompanija dm drogerie markt organizovala u Sarajevu, Banja Luci, Tuzli i Neumu.

Specijalisti Dermatološkog društva pregledali su ukupno 652 osobe, što je dvostruko više pregleda u odnosu na prošlu godinu. Pregledi su dio kampanje "Djeca sunca“ koju dm već treću godinu sprovodi s ciljem informisanja i educiranja javnosti o pravilnoj zaštiti od štetnog uticaja sunca i o prevenciji bolesti kože. Inicijativa je i ove godine izazvala izuzetno pozitivne reakcije posjetilaca.

"Sve veći broj naših sugrađana ima problema s kožom zbog pretjeranog izlaganja suncu. Na ovogodišnjim pregledima dermatolozi su svaku petu osobu uputili na daljnje pretrage radi ustanovljenih promjena na koži. Ovaj podatak govori nam koliko je tema zaštite od sunca bitna za naše sugrađane te da je izuzetno važno preventivno djelovati i raditi na razvoju svijesti o potrebi odgovarajuće zaštite. Upravo zbog toga je kampanja „Djeca sunca“ postala sastavni dio naših aktivnosti u ljetnom periodu. Drago nam je da su reakcije javnosti pozitivne i da svake godine sve više ljudi učestvuje u pregledima“, pojašnjava Admira Isaković, članica Uprave dm drogerie markta.

Ovogodišnja serija pregleda održana je u julu i obuhvatila je četiri popularna bosanskohercegovačka kupališta: sarajevsku Termalnu rivijeru Ilidža, neumsku plažu, tuzlanska Panonska jezera i banjalučke Aquana bazene.

Obavljeni su brojni pregledi, a posebna pažnja posvećena je najmlađim posjetiocima i njihovim roditeljima te savjetovanju na koji način da od malih nogu vode brigu o pravilnoj zaštiti od sunca.

Posjetioci svih generacija uživali su u nizu zabavnih aktivnosti koje je dm pripremio, dok su se mališani u veselom kutku družili s klaunom i na zabavan način dobili upute o pravilnoj zaštiti kože. Podijeljene su i narukvice s indikatorom UV zračenja kako bi posjetioci pravilno procijenili jačinu sunčevog zračenja i adekvatno se zaštitili.

U sklopu kampanje "Djeca sunca“ dm je realizovao niz aktivnosti kako bi ukazao na važnost prevencije i pravilne zaštite od štetnog zračenja sunca. U svim dm prodavnicama kupcima je na raspolaganju bio besplatni Savjetnik za zdravo sunčanje sa stručnim savjetima za prevenciju, zaštitu i njegu nakon sunčanja te bojanka sa avanturama simpatičnog kengura Dade koja je imala ulogu da najmlađe posjetioce na zabavan način uči pravilnoj zaštiti kože od sunca.

dm u svom asortimanu nudi veliki broj proizvoda za zaštitu kože, a u okviru kampanje za kupce bilo je obezbijeđeno 20% popusta prilikom kupovine dva ili više proizvoda za sunčanu njegu kose i tijela. Krajem juna obilježen je i osmi rođendan ove kompanije, povodom koga su kupci u dm prodavnicama na poklon dobijali narukvice s indikatorom UV zračenja. Dermatološki pregledi tokom jula predstavljaju finalni dio ovogodišnje kampanje "Djeca sunca“.