{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako skinuti onih zadnjih pet kilograma?

1.9.2016. u 21:08
2
30
Kako skinuti onih zadnjih pet kilograma?
2
Kako skinuti onih zadnjih pet kilograma?
Foto: Ilusrtracija
Ukoliko vam je dostizanje željene tjelesne težine stalno na umu, a nikako je ne uspijevate postići, to može biti razlog za frustraciju.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Kako starimo, naše tijelo prolazi kroz brojne promjene, metabolizam se usporava, pa nije čudo da se kilogrami lakše lijepe, a proces mršanja se ponekad i uz trud čini kao nemoguća misija.

Što više kilograma viška imamo, mršanje je brže, a proces se usporava približavanjem cilju naše željene težine. Ipak, ono što je potrebno shvatiti kako se posljednji višak kilograma može najbolje izgubiti radeći "na duže staze".

U nastavku čitajte neke od savjeta kako da postignete željeni cilj.

Napravite male promjene



Iako su dramatične promjene efektivne i najvjerovatnije će vas dovesti do željenog rezultata, one vas mogu iscrpiti i njima možete narušiti zdravlje. Umjesto toga, na ovaj proces gledajte kao na putovanje, a ne fokusirajte se samo na cilj. Primjerice, odlučite se za salatu umjesto pomfrita ili hamburgera i neka jedan obrok u toku dana bude laganiji. Vremenom ćete vidjeti rezultate.

Obratite pažnju na hranjivost namirnica



Pravilna prehrana je ključna u procesu mršavljenja. Izbacite iz prehrane procesiranu hranu i pokušate fokus staviti na zdravu, nutritivno bogatu hranu bogatu ugljikohidratima i proteinima, vitaminima i mineralima kako biste svom tijelu dali sav potreban materijal za funkcionisanje.

Jedite pet puta dnevno



Mnogi stručnjaci dijele mišljenje o tome kako je konzumiranje više manjih obroka bolje nego konzumiranje manje obilnijih. Preskakanje obroka dovest će do prejedanja, dok će češći, manji obroci pomoći da duže ostanete siti.

Ostanite aktivni



I dok je dijeta odgovorna za 90 posto uspjeha prilikom mršanja, potrebna je i fizička aktivnost. Trčanje, šetnja, fitness, teretana, ples, vožnja bicikla - za šta god da se odlučite, znajte da ste napravili nešto dobro za svoje tijelo i da ste bliže svom cilju.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: