Nekoliko faktora
4

Uposlenici mogu biti sretni i zadovoljni, povišica nije presudna

Klix.ba
Svaki menadžer, supervizor i organizacija bi trebali željeti da njihovi uposlenici budu sretni i zadovoljni, jer samo tako oni mogu biti fokusirani na svoj posao i biti maksimalno produktivni. Načina za to svakako ima.

Prema istraživanju koje je provela kompanija Gallu Poll, čak 70 posto uposlenika priznaje da ne radi svoj posao punim intenzitetom, odnosno da ne daje sve od sebe. Oni osjećaju emotivnu nepovezanost sa kompanijom ili organizacijom za koju rade, što izuzetno negativno utječe na njihovu produktivnost.

Istraživanje je pokazalo da nesretan i nezadovoljan uposlenik nenamjerno radi protiv interesa poslodavca tako što je manje produktivan. Osim toga, veći je rizik da će oštetiti kompaniju, negativno utjecati na druge kolege te "otjerati" klijente.

Mnogi misle da povišica rješava takve probleme, no, prema podacima istraživanja, novac je samo privremeno rješenje za moral uposlenika. Konstantno povećanje primanja također može umanjiti produktivnost uposlenika i moral jer osoba može pomisliti da njene performanse nemaju veze s tim.

Važan zaključak istraživanje jeste da je uposlenik sretan i zadovoljan kada ima autonomiju, odnosno mogućnost donošenja odluka. Uposlenicima je važno da sami donose odluke umjesto da za sve moraju pitati nadređenu osobu, pisati mailove ili pratiti druge procedure koje im oduzimaju mogućnost odlučivanja.

Drugi faktori koji mogu pomoći jesu ograničeno prisustvo supervizora ili menadžera, određena sloboda odlučivanja o vlastitim odgovornostima, pravljenje dnevnog rasporeda, fleksibilno radno vrijeme, mogućnost rada od kuće i slično.

Uposlenik će razviti osjećaj da radi za nešto svoje ukoliko bude imao mogućnost donošenja odluka te aktivnog doprinosa svojim idejama bez sputavanja. Također, uposlenik će biti produktivniji bez konstantne intervencije nadređenih.