lifestyle
0

"Udari mene, a ne žene": Dževad Poturak i Avon u kampanji protiv nasilja

Klix.ba
Avon Bosna i Hercegovina povodom proslave 10 godina poslovanja na domaćem tržištu od 01. novembra pokreće svoju prvu kampanju u BiH, s ciljem podizanja svijesti o potrebi za borbom protiv nasilja u lokalnoj zajednici. Kampanja pod nazivom "Udari mene, a ne žene" dio je Avonovog globalnog programa Speak Out za borbu protiv nasilja nad ženama.
Zaštitno lice kampanje je poznati bosanskohercegovači kickbokser Dževad Poturak, koji se rado odazvao na poziv Avona da se i sam uključi u borbu protiv nasilja nad ženama i nasilja u porodici. Na vizualima kampanje, svojim sigurnim stavom Dževad se beskompromisno suprotstavlja i nasilju i nasilniku, kao muškarac dovoljno jak da primi udarac. Istovremeno predstavlja svakog muškarca koji zna reći STOP nasilju, jer pravi muškarac ostaje u svojoj kategoriji i bori se za bolje i sigurnije sutra zajedno s nama, ne okrećući glavu.

Kampanja s Dževadom kao zaštitnim licem i svojim porukama želi javnost upozoriti na veliku potrebu da se zaštite zlostavljane žene. U Bosni i Hercegovini svaka 4. žena žrtva je nekog od oblika nasilja, a najčešći je zlostavljač upravo neko iz bliske porodice.

Dževad, koji iza sebe ima bogatu profesionalnu borilačku karijeru sa više od 74 borbe, ali i nekoliko humanitarnih inicijativa, pristao je da se bezrezervno uključi u kampanju, jer lično smatra da je bilo kakav oblik nasilja nad ženama nedopustiv.

"Svaki muškarac bi morao biti svjestan činjenice da je svaka ženska osoba nečija majka, sestra ili kćerka te da je svako dijete budućnost našeg društva i zbog toga svaki oblik nasilja mora prestati. Kampanjom 'Udari mene, a ne žene' želimo skrenuti pažnju javnosti na potrebu zaštite zlostavljanih žena", kaže Dževad.

"Statistike koje govore o broju žrtava nasilja u porodici su zaista potresne i teško je na njih ostati imun. Zato želim zahvaliti Dževadu koji je nesebično poklonio svoje vrijeme i trud, partnerima koji su podržali ovu kampanju te svakome ko je dao svoj doprinos borbi protiv nasilja nad ženama narudžbom Avonovih proizvoda sa simbolom beskonačnosti. Vjerujem da ćemo ovom kampanjom doprinijeti širenju poruke da nasilje nije privatna stvar te da je moguće izabrati život bez nasilja", rekao je Mustafa Halilović, Avonov viši voditelj prodaje za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju.

Sredstva se u okviru kampanje "Udari mene, a ne žene" prikupljaju prodajom posebne linije Avonovih proizvoda sa znakom beskonačnosti, čijom narudžbom i sami možete pomoći u borbi protiv naslija.

Avon Bosna i Hercegovina želio je svojih prvih 10 godina uspjeha označiti ovom posebno važnom kampanjom te tako potvrditi svoju predanost humanitarnom radu s lokalnom zajednicom. Na ovu značajnu godišnjicu, Avon ponosno kreće u borbu protiv nasilja nad ženama kao jednim od najčešćih oblika nasilja i činjenici o kojoj se nažalost ne govori dovoljno.

Avon i Dževad Poturak vas pozivaju da svi skupa dignemo glas i kažemo STOP! te tako podržimo borbu protiv nasilja.