Oduševljen Balkanom

Upoznajte Solala, Francuza koji će pješke obići svijet: Trenutno boravi u BiH

L. K.
Nakon što je tokom 2020. godine doživio nesreću zbog koje je u bolnici proveo nekoliko mjeseci 26-godišnji Francuz Solal Hohn odlučio je ispuniti dugogodišnji san - obići svijet pješke. Na put je krenuo u junu ove godine, a trenutno boravi na planini Prenj.

Hohn je 3. juna ove godine započeo svoje putovanje od katedrale Notre Dame u Parizu, zaputivši se planinarskom rutom GR 65 sve do švicarskih Alpa, nastavljajući zatim ka italijanskim Dolomitima, sve do Soče, a onda i Ljubljane. Odatle je produžio prema Postojnskoj jami, nakon čega je posjetio Hrvatsku i preko Via Dinarice nastavio kročiti kroz Balkan.

"Prošle godine sam pao s balkona, sa šest metara visine, zbog čega sam nekoliko mjeseci proveo u bolnici. Tada sam odlučio ispuniti svoj dugogodišnji san - obići svijet pješke. Odrastao sam planinareći s porodicom, tako da me ovaj poduhvat ne plaši. Ustvari, najveći izazov je preživjeti uz 250 eura mjesečno", priča Hahn.

Dodaje kako je novac za putovanje prikupio radeći u Francuskoj te kako očekuje da će njegov put oko svijeta trajati najmanje šest ili sedam godina. Noći najčešće provodi u svom šatoru ili napuštenim kućicama i skloništima na koje naiđe usput. Osim toga, redovno koristi Couchsurfing, servis preko kojeg turisti mogu pronaći besplatan smještaj širom svijeta.

"Bosanci i Hercegovci su sjajni domaćini. Pružili su mi smještaj, hranu i družili smo se. Imam iz Jablanice mi je dopustio da provedem tri noći u džamiji, dok sam čekao da iz Francuske poštom stigne vreća za spavanje. Pomogli su mi i da pronađem laptop preko kojeg redovno pišem svoj blog, a Harun i Dominika su mi otvorili vrata svog doma, kod njih sam ostao nekoliko dana", oduševljeno priča.

Ističe kako je dobio brojne preporuke i savjete kako i gdje boraviti ukoliko odluči posjetiti neke od bosanskohercegovačkih planina te kako se trenutno javlja s Prenja.

"Oduševljen sam prirodnim ljepotama Balkana, kao i domaćim jelima koja sam probao u Hrvatskoj i BiH. Ali moram priznati da sam se planinareći kroz ove dvije države nekoliko puta ozbiljno uplašio. Naprimjer, u Hrvatskoj i BiH mi se dešavalo da naiđem na medvjeda ili poskoka, a nedavno me je iz sna trznula divlja svinja koja mi je njušila glavu. Otjerao sam je, upalio vatru i budan dočekao zoru. Tek sam se nakon izlaska sunca mogao opustiti i zaspati", uz smijeh se prisjeća.

Tri sedmice je proveo u Sloveniji, isto toliko u Hrvatskoj, a u BiH je već 14 dana. Na putovanje je krenuo sa svojom majkom, koja je s njim planinarila do Italije, a trenutno mu društvo pravi Nijemac kojeg je upoznao na putu.

"Iz BiH planiram produžiti ka Crnoj Gori, a zatim prema Albaniji, Bugarskoj, Turskoj, Gruziji, Armeniji, Iranu, Pakistanu, Indiji, Sjedinjenim Američkim Državama... Uz sebe sam ponio kvalitetnu zimsku opremu, oprezno i pažljivo planiram sve detalje putovanja. Vjerujem da ću uspjeti", optimistično zaključuje.

Hahn fotografije i snimke svojih putovanja redovno dijeli na Instagramu, a na stranici Tipeee otvorio je profil na koji je moguće uplatiti novac ukoliko želite podržati ovu veliku pustolovinu. Osim toga, na toj platformi moguće je aktivno pratiti njegovu šetnju oko svijeta.