Cilj projekta jeste ohrabriti hotelijere, taksiste i prodavače da budu ljubazniji prema turistima i shvate da nemaju svi jednake želje i da ne planiraju na isti način provoditi odmor.
Vodiči imaju cilj da nauče ljude koji imaju najviše kontakta s turistima da, naprimjer, britanski turisti žele da im se obraćaju i da ih zovu imenom, da njihove aktivnosti budu raznovrsne i zanimljive te, iako je to Parižanima rano, žele večeru najdalje do 18 ili 19 sati.
Vodiči također uče pružatelje usluga da se Japanci i Talijani ne pozdravljaju na isti način te da Talijani putuju u grupama i kasno doručkuju, a Japanci se neće požaliti čak i ako nešto ne smatraju korektnim. Također, uče ih da Amerikanci žele obrok do 18 sati i da im se podrazumijeva da u sobi imaju bežični internet. Također, uče ih da su Kinezi opsjednuti šopingom i da očekuju od prodavača da su uvijek nasmijani.
Cilj projekta jeste promijeniti način na koji se Francuzi ponašaju prema turistima, ali i promijeniti reputaciju Pariza kao najneljubaznijeg grada na svijetu.
Inače, Pariz godišnje posjeti najmanje 33 miliona turista, a prema istraživanjima procent nezadovoljnih turista iznosi 97 posto.