lifestyle
203

Prvi franšizni concept dućan Burtuqaali u BiH nastavlja širiti prodajnu mrežu

(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
Burtuqaali concept dućani donose kupcima originalnu svjetsku modu s profinjenim izborom poznatih brandova i ručno rađenih komada, od ekstravagantnog nakita i naočala do chic cipela.

Dvije moderne i ambiciozne mlade žene u potrazi za novim izazovima ovim potezom su željele dodati novi kvalitet gradskoj modnoj sceni, kao i regionalnoj. Burtuqaali franšizni dućan otvorio je svoja vrata na atraktivnoj lokaciji u Sarajevo City Centru. Na proljeće će svoja vrata otvoriti u zemljama regije, a u planu su još Dubai, Beirut i Kiev.

Burtuqaali concept dućan nudi Ducie parke i Inuikii čizme koje ove zime osvajaju i srca najzimogroznijih. Tu je i nezaobilazni pariski chic Gordane Dimitrijević, najuspješnije dizajnerke regije s matičnim uredom i radnjom u Parizu, britanski brand Kat Maconie, francuske tene Veja, australski Oneteaspoon te sada već svjetski brand Ksenia Schnaider i Lalo cardigans, koji su prošle godine bili najveće osvježenje u showroomu u Parizu, a danas ih nose urednice modnih časopisa PFW i NFW, kao i Lena Perminova i Mira Duma, predvodnice svjetske modne elite.

Ovdje ćete pronaći i mlade dizajnere iz Bosne i Hercegovine i regije, kao što su Amarie, Ines Atelier, Art by Tea, zanimljivi dvojac MateyaNeira, čiju kolekciju je izabrala Severina za svoje proljetne outfite. Tu je i novi brand OI by Ivana Omazić, bivše dizajnerice francuskog branda Celine.

Do proljeća će se na policama naći i Golden Goose, Sophia Webster, Mr Self Portrait te kozmetika Dr. Stribor i Biomedis.

Više o Burtuqaali concept dućanima saznajte na zvaničnoj web stranici te ih zapratite i na facebooku.