1. Dajete više savjeta nego kolumnista
Ukoliko vas kolege pitaju za savjet slobodno ga udijelite. Međutim, nema potrebe da to stalno radite jer ostali mogu pomisliti da želite da žive po vašim pravilima.
2. Ne možete se odreći starih dobrih dana
Ukoliko budete stalno pričali kako vam je bilo na prethodnom poslu, odat ćete sliku osobe koja ne može da se prilagodi. Morate se paziti jer vas šef zbog ovakvog ponašanja može otpustiti.
3. Uporno zaboravljate da ste u kancelariji, a ne na ulici
Ljudima se dešava da zaborave gdje se nalaze kad spominju škaljive i neugodne teme zbog kojih bi se i Lindsay Lohan zacrvenila. Prije nego počnete neku temu sjetite se da ste u kancelariji. Postoji vrijeme i mjesto za priče eksplicitnog sadržaja.
4. Prečesto tražite pomoć
Morate shvatiti da ste za neke poslove samo vi odgovorni i ne možete očekivati da ih drugi obavljaju za vas. Jedanput možete pitati ali ako se budete ponavljali vaši saradnici mogu pomisliti da ste neradnik.
5. Uvijek imate bolje priče od drugih
Ukoliko se budete trudili da vaše priče uvijek budu u centru pažnje, podcijenit ćete ostale. Iako su vaše priče možda i bolje, trudite se da opteretite druge što manje.
6. Ne vodite računa o mirisu svog tijela
Niko ne voli kolegu koji miriše kao da je tek došao s trčanja. Također je i kupanje u parfemu ili kolonjskoj vodi neprihvatljivo u jednom radnom okruženju. Izbjegavajte ovakve situacije jer mogu biti zaista neugodne.
7. Sadržaj e-maila stavljate u predmet poruke
Ukoliko stavite sadržaj e-maila u predmet poruke a mjesto gdje je trebalo napisati poruku ostavite praznim, to može zbuniti osobu kojoj je upućen.
8. Previše pojednostavljujete odgovore na elektronsku poštu
Ukoliko je vaš odgovor na nečiji e-mail jedna riječ, onda vjerovatno niste trebali ni da mu odgovarate. Ljudi odvajaju vrijeme da pročitaju vaš e-mail tako da se možete potruditi da im se to odvojeno vrijeme isplati.
9. Ne možete dočekati da se radno vrijeme završi
Svaki čovjek se u jednom trenutku zasiti posla i želi da ide kući. Ipak, ne morate to ostalima stavljati do znanja svaki dan.
10. Organizujete zabave u kancelariji zbog sitnice
Zabave su dobar način da se kolege s posla još više upoznaju i opuste. Međutim ako budete pretjerivali, ništa vam više neće biti zanimljivo. Ukoliko neko dobije dobro parking mjesto, to ipak nije razlog da se pravi party u kancelariji.