Budite profesionalni
Kada pokušavate riješiti neki spor s vašim šefom pazite na ton vašeg glasa, nemojte zvučati iznervirano ili kao da optužujete nekoga. Razgovarajte profesionalno i zadržite neutralni ton glasa. Kada izlažete neke svoje ideje neka to bude kao da tražite savjet. Vaš šef će se tako osjećati kao da ima i dalje ima cijelu situaciju pod kontrolom.
Komunicirajte e-mailom
Komunikacija e-mailom je veoma bitna jer kada dođe do verbalnog konflikta često se kaže i ono što se ne misli. No, kada komunicirate putem e-maila imate više vremena da razmislite o svojim riječima i ublažite ih ukoliko su oštre. Također, imat ćete napismeno sve što ste rekli i učinili, pa vaš šef vas neće moći olako optužiti da ste nešto rekli ili uradili, odnosno da niste.
Radite svoj posao profesionalno Možda imate problem sa vašim šefom, no reputacija firme za koju radite je ipak nešto posve drugo te se morate truditi da što bolje obavljate svoj posao, kako zbog kompanije u kojoj radite tako i zbog sebe.
Bez tračanja
Možda ne simpatišete svog šefa, ali to nije razlog da ga tračate i čeprkate po njegovoj ili njenoj privatnosti. To vam se lako može odbiti od glavu, zato je bolje da se suzdržite bilo kakve rekla-kazala priče.