|

Sarah Čerkez: Uspjeh ne dolazi preko noći, u BiH svi čekaju da im drugi nešto završe

Sarah Čerkez: Uspjeh ne dolazi preko noći, u BiH svi čekaju da im drugi nešto završe
177
Piše: El. B.
3.3.2017. u 22:01
0
komentara
177

dijeljenja
1/7 Sarah Čerkez (Foto: Instagram)
2/7 Sarah Čerkez (Foto: Facebook)
3/7 Sarah Čerkez (revija La Perla)
4/7 Foto: Instagram
5/7 Sarah Čerkez (Foto: Facebook)
6/7 Sarah Čerkez (Foto: Facebook)
7/7 Foto: Sabina Hodović
Ime Sarajke Sarah Čerkez poznato je i onima koji ne prate modnu scenu. Već godinama je Milano, u kojem gradi uspješnu manekensku karijeru, njena adresa. Iako je radila za velika imena modne scene Sarah je ostala jednostavna, obična djevojka, a u razgovoru za Klix.ba, priznaje da je, između ostalog, ponosna na to i porodicu kojoj se u ovoj godini planira posvetiti.
Iza Sarah su brojne saradnje s poznatim modnim kućama kao što su: Moschino, Emamo, Caratere, Dolce&Gabbana, Francesco Marconi, Armani Prive... Odlasci na kastinge, trčanje s jednog kraja grada na drugi i mnogo rada njena su svakodnevnica, a sve to ponekad, priznaje, zna biti veoma naporno.

"Počinjem zorom i završavam kasno, nema subote i nedjelje, nema radnog vremena jer snimanje je gotovo tek kada se sve završi", priznala je Sarah.

Njen recept za uspjeh su prije svega strpljenje, a zatim trud, rad, red, disciplina, upornost, posvećenost i zahvalnost.

"Svaki posao dobila sam preko svojih agencija. Ništa ne dolazi preko noći ili za jedan dan, uspjeh je jako dug i spor proces. Ja se zaista trudim, uvijek dolazim prva, odlazim posljednja, ne žalim se, šutim i radim i posvetim se svakom detalju. Klijenti to zaista prepoznaju, a ljudi s kojima radim jednom me uvijek potvrde za poslove i naredne sezone", priznala je uspješna manekenka.

Priznaje da ne prati domaću modnu scenu, ali da postoje osobe čiji rad prati i cijeni. Više je razloga, smatra, zbog kojih BiH nema uspješniju modnu scenu.

"Jedan on razloga je definitivno činjenica da svi čekaju da im nešto dođe ili da im neko drugi nešto uradi ili završi. Dok se ne pojave ljudi koji će zaista posvetiti sve svoje vrijeme izgradnji, prije svega, kvalitetne sedmice mode, a onda usmjeriti sponzorstva na nove dizajnere, zaista postaviti kriterije za modele i pratiti trendove do tad ne možemo očekivati nikakav napredak", rekla je Sarah.


Život čine male stvari



Prošla godina protekla joj je radno, a Sarah izdvaja tri mjeseca provedena u Indiji koja je nije ostavila ravnodušnom.

"Indija je zemlja koja vas ostavlja bez daha, koja prodire duboko u naše biće i vraća nas izvornim životnim vrijednostima. Postanete svjesni luksuza u kojem živite, zahvalni za svaki molekul čistog zraka i čiste vode koju imamo. Na krovu iznad glave, na obimnim i raznovrsnim obrocima i na porodici i ljubavi", rekla je Sarah ističući važnost esencijalnih stvari koje su zapostavljene i skoro zaboravljene u trci za materijalnim bogatstvom.

Velikih planova za ovu godinu nema i priznaje da želi balansirati život, posvetiti se porodici i provesti što više vremena vježbajući jogu.

Privatno je Sarah veoma jednostavna djevojka koja voli mir i tišinu u svojoj kući. Upravo tu, uz istrajnost i usud potrage za nečim drugačijim izvan Sarajeva, smatra svojim najvećim uspjehom.

"Sva iskustva na tom putu učinila su me jednostavnom osobom koja želi širiti pozitivnu energiju na sve oko sebe. Na tom putu naučila sam da svako pojedinačno mora raditi na sebi. Naučila sam na sve ljude gledati isto, bez predrasuda. A najzahvalnija sam na porodici koja me voli i koju volim", rekla je Sarah.

Uspješna je i u poduzetništvu i već pet godina vodi porodični biznis u galeriji "Sehara".

"Moj otac je akademski slikar i uvijek je postojala ta ideja da otvorimo galeriju. Sve se desilo spontano, dok sam šetala Baščarsijom ugledala sam mali izlog na kojem je pisao 'Izdaje se'. To je bilo prije pet godina, sada smo već poznati našim dragim klijentima i svi ljubitelji klasičnog akvarela i arabeski znaju gdje nas mogu naći", rekla je Sarah.

Društvene mreže imaju primat u svijetu mode



Društvene mreže neizostavan su dio biznisa, a Instagram je postao najtraženiji oblik oglašvanja i reklamiranja i Sarah priznaje da model bez Instagrama kao da ne postoji.

"Ranije su nas na kastinzima pitali koliko imamo godina ili koje su nam mjere, a danas se sve svodi na pitanje koliko imaš pratilaca na Instagramu. Nažalost, to određuje vrijednost modela i to je razlog zbog kojeg danas na najvećim kampanjama gledamo Gidi Hadid ili Kendall Jenner", otkrila je Sarah.

Ističe kako cijela planeta lista news feed i zato niko više ne kupuje modne magazine.

"To je, mislim, najveća promjena koja se desila od kada postoji modni biznis. Živimo u vremenu kada je važnije šta se dešava na Instagramu ili Twitteru nego oko nas", zaključila je Sarah.

Kada ne radi ide u teretanu, trči ili vježba, a slobodno vrijeme provodi s prijateljima koje je stekla u Milanu.

"U Milanu imam već dugogodišnje prijatelje s kojima provodim slobodno vrijeme, volim milanske aperitive na Breri (stari dio grada) ili tradicionalne odlaske na pizzu u Corso Garibaldi nedjeljom navečer. Volim otići i na jezero Como koje je samo 40 minuta vožnje od grada i uživati u prirodi", rekla je Sarah.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.