Pobjednice konkursa
454

Ovnak trendy predstavio četiri kolekcije nakita dizajniranog u BiH

Foto: D. S./Klix.ba
(Foto: D. S./Klix.ba)
Ovnak trendy, domaći brend modnog nakita, službeno je predstavio četiri kolekcije nakita dizajniranog u Bosni i Hercegovini, s naglaskom na podršku mladim kreativicima.

Kolekciju nakita koju su kreairale dizajnerice iz BiH može se pronaći u svim poslovnicama CM-a diljem naše zemlje. Umjetničke duše i talent vrijednih majstora oduvijek su predstavljali Bosnu i Hercegovinu cijelom svijetu. Želimo pokazati da smo spremni zamisliti i nešto više i prenijeti majstorsku i dizajnersku kvalitetu najširem mogućem krugu potrošača.

Jedan projekat s takvim ciljem započeo je 2021. godine, kada je pokrenut natječaj dizajniranja nakita, simboličnog naziva "Probudi dizajnera u sebi", a napravljen je s ciljem pružanja prilike talentiranim dizajnerima da osmisle dizajn posebne kolekcije nakita koja će nositi njihov potpis. Ovo je ujedno i odraz podrške talentiranim ljudima i stvaranje mogućnosti da svoje ideje u konačnici realiziraju, u vidu jedne posebne kolekcije nakita koja je upravo lansirana na police CM-a, jednog od najvećih drogerijskih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini. A time će biti dostupna najširem krugu potrošača u Bosni i Hercegovini i regiji.

Ovnak trendy već više desetljeća prepoznatljivi je brand kod domaćih potrošača u svijetu modnog nakita te je ideja bila da se kroz posebne linije, unutar branda, predstave najkvalitetniji uradci domaćih dizajnera.

S obzirom na više stotina pristiglih prijava, stručno povjerenstvo imalo je doista težak zadatak, no uz jasno definirane kriterije, uspješno je odabrano četvero najboljih:

Marina Đukanović - kolekcija "Monarh"

Lejla Bajramović - kolekcija "Povratak bisera"

Ermina Ušanović - kolekcija "Rara avis"

Nadira Harčin - kolekcija "Princess McPearl"

Ovaj projekt i njemu slični projekti, koji potiču kreativnost, poduzetništvo i osnaživanje, u tvrtki Ovnak, smatraju se i jesu sastavnim dijelom vizije poduzeća.

Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba

Službeno predstavljanje kolekcije nakita koja je dizajnirana u Bosni i Hercegovini je održano danas u prizemlju SCC-a. Proizvodi će biti dostupni za kupovinu u CM Cosmetic Marketu, koji je u velikoj mjeri podržao organizaciju projekta.

Prvo mjesto osvojila je Marina Đukanović. Njena linija je posvećena jakim ženama koje su kroz historiju imale jasno zacrtane životne ciljeve, iz čega proizlazi i sam naziv linije "Monarh". Svaki od komada nakida nosi naziv po jednoj od istaknutih vladarica svijeta, budući da je nakit iz ove kolekcije upravo to - oštar i snažan, s jasnim ciljem koji se želi postići.

"Po zanimanju sam arhitektica. Dolazim iz Doboja. Motiv da se prijavim na ovaj konkurs je potreba za stvaranjem, bilo to slikanje, grafički dizajn ili nešto slično. Ovaj konkurs sam posmatrala kao izazov i htjela sam vidjela da li to mogu. Osnovna ideja pri kreiranju kolekcije 'Monarh' je minimalizam. Smatram da je on jako snažan i ima jasnu poruku, bez lažnih ukrasa i bespotrebnih detalja. Minimalizam je oličenje elegencije i sofisticiranosti. Željela sam da moja kolekcija bude upravo to", kazala je Đukanović.

Djevojka koja je osvojila drugo mjesto je Lejla Bajramović s kolekcijom "Povratak bisera". Inspiracija za njenu kolekciju dolazi iz, kako je moguće zaključiti iz naziva, bisera, čija krhkost i suptilnost, sofisticiranost i elegancija simboliziraju ženu, sa svim njenim ljepotama i težnjama ka savršenstvu.

"Dolazim iz Zenice. Svoje visoko obrazovanje sam stekla u Istanbulu na Likovnoj akademiji, smjer Keramika i staklo. Nažalost, ne bavim se svojom strukom. Ovo je bio prvi da sam se okušala u dizajniranju nakita na nagovor prijatelja, koji su vidjeli reklamu. Ideja je došla od toga da je biser nešto što je evergreen. Svi ih imamo u naslijeđu od naših majki i nana i, na kraju krajeva, ostat će našoj djeci. Oduševljena sam izradom. Stvarno su uradili dobar posao", rekla je Bajramović.

Ermina Ušanović je s kolekcijom "Rara avis" zauzela treće mjesto. Ovo je kolekcija koja naše želje, kojih smo svakodnevno svjesne, povezuje s najnovijim trendovima. Kolekcija nosi i važnu poruku za žene u današnjem društvu: cijenimo naše nesavršenosti jer nas upravo one izdvajaju iz mase. Naziv "Rara avis" (lat. rijetka ptica) simbolizira unikatnu i posebnu osobu, kakva je svaka od nas.

"Imam 22 godine i trenutno sam na četvrtoj godini studija Odsjeka za vizuelnu umjetnost i dizajn vizualnih komunikacija na IUS-u. Iako se više fokusiram na IT sektor i druge vrste dizajna, odlučila sam pokušati na novom i drugačijem projektu primijeniti teorijsko znanje", navela je Ušanović.

Željela je kreirati nešto što će svaka žena moći nositi u svakodnevnim, ali i poslovnim prilikama. Inspiracija za ovu kolekciju bila je japanska tehnika wabi-sabi, što predstavlja jedinstvo čovjeka sa prirodom, težnju ka minimalizmu i skromnost.

"Opisuje to da čovjek mora prihvatiti život u cjelini, sa svim njegovim mana i vrlinama. Kolekcijom želim poslati poruku da su upravo te nesavršenosti ono što nas čini posebnima", dodala je.

Četvrto mjesto osvojila je Nadira Harčin. Zlatna boja je zaštitni njene kolekcije "Princess McPearl". Predstavlja kombinaciju zlata i bisera. Biser su predmet želje mnogih dama, a simboli su čistoće, ljubavi i iskrenosti.

"Imam 19 godina. Dolazim iz Gračanice, gdje pohađam četvrti razred gimnazije Dr. Mustafa Kamarić. Crtanje je još od malih nogu moja velika ljubav. Okušala sam se u raznim slikarskim tenikama i osvajila sam brojne nagrade. Htjela sam se okušati u nečemu novom. Kada mi je prijateljica poslala ovaj konkurs, odlučila sam pokušati. Ovo je odličan način da se zabavimo, ali i predstavimo svoje umjetničko i kreativno umijeće pred profesionalnim dizajnerima", kazala je Harčin.

Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba

"Činjenica je da danas svi gledamo sumornu stranu realnosti Bosne i Hercegovine, ali vrlo često zanemarujemo ono što je jako bitno i što nam je svima pred očima, a to je ta mladost. Mladi imaju strastveni pristup životu i potrebu da se izraze i da nešto stvore. Iz tog razloga je nastao ovaj projekt", poručila je direktorica Ovnaka Katarina Kafadar.

Željeli su povezati ono što rade u sklopu brenda Ovnak s potrebom za stvaranjem, pružajući priliku mladim kreativcima iz BiH.

"Željeli smo da kolekcije rade isključivo dizajneri koji su dio BiH i samim time svih nas. Ovakav vid službenog predstavljanja kruna je ovog projekta, ali i vizije tvrtke. Kolekcije su lansirane u partnerstvu s CM-om, bez čije značajne podrške ovaj projekt ne bi bio moguć. Ovnak i CM u svoju viziju uključuju promicanje kreativnosti i poduzetništva", zaključila je.