Naučnica sa Univerziteta Minnesota, Kristina Durante, rekla je: "Na vrhuncu plodnosti u ženama se javlja nesvjesna želja da skrenu pažnju na svoj izgled i tako otjeraju suparnice. Ako izgledate bolje od konkurencije, veće su vam šanse da se ističete".
Studija je objavljena u magazinu "Journal of Consumer Research".
Naučnici su shvatili da su potrošači pod utjecajem hormona.
"Saznali smo da, kad žena ovulira, bira izazovnije odjevne predmete jer razmišlja o drugim atraktivnim ženama koje će joj se naći u blizini", rekla je dr. Durante.
Ispitanice koje su ovulirale i kojima su naučnici pokazali fotografije atraktivnih žena koje poznaju, birale su izazovniju garderobu od onih kojima su pokazivali slike običnih žena. Ovakvo ponašanje je podsvjesno i nije primijećeno kod žena koje ne ovuliraju, rekla je dr. Durante.
Druga istraživanja su pokazala da žene kad su najplodnije privlače dublji glasovi jer smatraju da oni pripadaju muževnijim muškarcima.