Casa di Campara lansira kolekciju haljina za maturu: Modni komadi okupani suncem
Nakon već druge godine uspješnog poslovanja kolekcija, Casa di Campara s ponosom predstavlja novu liniju haljina za maturu, dostupnu sada u prodaji.
Kolekcija donosi prepoznatljivu estetiku brenda - hrabre uzorke, vibrantne boje i bezbrižan mediteranski duh, ali ovaj put oblikovanu za nezaboravne večeri, slavlje uspjeha i prelazak u novo životno poglavlje.

"Casa di Campara nastala je iz sna da postane najveći brend odjeće za odmor iz zemlje s najmanjom obalom na svijetu. Haljina za maturu nije samo odjevni predmet, ona je simbol transformacije, slobode, i radosti. Želimo da se svaka djevojka u našem dizajnu osjeća kao da ulazi u ljeto svog života", ističe Maša Campara, osnivačica brenda.
Kolekcija se oslanja na ručnu izradu u lokalnim krojačkim radionicama, mnoge od kojih vode žene, uz uključivanje mladih kreativnih talenata iz Bosne i Hercegovine. Svaki komad utjelovljuje filozofiju brenda - da spoj ljepote, zanatstva, i zajedništva može imati moć transformacije.

U kampanji posvećenoj snazi mladih žena, Casa di Campara šalje jasnu poruku: slavlje zaslužuje autentičnost, lokalnu kreativnost i dašak sunca - bez obzira na veličinu zemlje iz koje dolazite.
Kolekcija maturantskih haljina dostupna je ekskluzivno u Casa di Campara Store koja se nalazi na adresi Muhameda Kantardića 3, u Sarajevu.
Radno vrijeme trgovine:
- Pon - Pet: 10 - 18 sati
- Sub: 10 - 15 sati
Više informacija, kao i sama ponuda brenda dostupni su i putem online trgovine www.casadicampara.com.
Casa di Campara je modni brend nastao na obali Bosne i Hercegovine, s misijom da spoji bezvremenski dizajn, lokalnu proizvodnju i globalnu viziju. Od resort kolekcija do večernjih haljina, svaki komad slavi sunce, radost i snagu zajednice - iz male nacije prema svijetu. Njihova iskrena želja je pokazati da veličina regije nije ono što je važno, već strast i vizija koje je pokreću. Ovo uvjerenje nadahnjuje brend da kroz dizajn ljepote doprinose stvaranju pozitivne promjene i bolje budućnosti za generacije koje dolaze.