Savjeti
0

Loše radne navike kojih se morate riješiti

Sarajevo-x.com
Stranica careerbuilder.com donosi listu loših radnih navika koje su svima u vašem radnom okruženju iritantne i koje vas mogu koštati napretka u karijeri.

Loša navika 1: Ne znati razliku između 'ležerno' i 'uvredljivo'

Možete povrijediti nečije osjećaje ili narušiti reputaciju.

Zapitajte se da li ono što govorite ili radite svom šefu umanjuje njegov autoritet. Šefovi nisu nepogrešiva, sveznajuća bića koje ne smijete ništa pitati, ali jesu oni koji donose konačne odluke. Onoga trenutka kada izjednačite sebe sa svojim šefom, prekoračili ste liniju dozvoljenog, i to bi uveliko moglo oštetiti vaš odnos.

Također, vaš šef vjerovatno ima šefa. To znači da ako ga nazivate smiješnim nadimcima ili ne podržavate njegove ideje u prisustvu drugih, neki bi mogli pomisliti da se takmičite da zauzmete njegovo mjesto.

Važno je napomenuti da pokazivanje poštovanja ne znači da morate stalno i na sve govoriti 'da', samo znači da morate znati šta priliči privatnom razgovoru, a šta grupnim sastancima.

Loša navika 2: Uvijek raditi goli minimum

Svi će vas ubrzo prestići, te vas lako zamijeniti.

Na poslu se nemojte previše forsirati jer će te samo sačuvati kvalitetu rada i zdrav razum. No, nijedan poslodavac ne želi lijene zaposlenike. Ako imate sedmicu dana da završite jedan zadatak i niste previše zaposleni, rad puževim stopama neće ostaviti ni na koga dobar dojam.

Nikada nećete dobiti promaknuće, povišicu ili zaraditi sjajne preporuke ako je vaše najveće dostignuće to što ste jednostavno prisutni na poslu. Dolazite sa novim idejama, poboljšajte postojeće procedure i unaprijedite kvalitetu vašeg posla. Radite bilo šta što će dati utisak da na posao ne dolazite samo zbog plate.

Loša navika 3: Ne pomjerati se sa radnog mjesta

Poslušnost je dobra, ali fleksibilnost je još bolja.

Opis radnog mjesto rijetko kada uključuje sve vaše poslove, pa imajte u vidi da će se vaše obaveze s vremenom povećavati. Iako smo svi zaposleni na određenom poslu, za neko vrijeme poslodavac će zatražiti od vas da obavljate i dodatne radne zadatke ili vas prebaciti da radite na drugom mjestu. Naravno da to ne morate raditi, ali morate shvatiti da posao za koji ste nekada unajmljeni nije više potreban, te prilagođavanje novim okolnostima jedan je od načina da vas poslodavac zadrži.

Loša navika 4: Zaboraviti šta zapravo radite

Ako ne radite ono za šta ste primljeni, zašto vas onda plaćaju?

Biti fleksibilan prema potrebama kompanije je pohvalno i nešto što će i drugi primijetiti. No, ako provodite vrijeme tako što radite stvari koje vam odvraćaju pažnju od pravog posla, vi jednostavno ne radite svoj posao.

Naprimjer, ako je vaša kompanija dozvoljava da primate privatnu poštu na poslu, nemojte to zloupotrebljavati tako što ćete provesti više vremena planirajući večerašnju zabavu nego obavljajući svoj posao. Sati provedeni na Facebooku također se ne računaju kao rad. Loša navika 5: Raditi prema vlastitoj satnici

Ne može se svako prilagoditi vašem rasporedu.

Morate biti tačni i oslanjati se na druge ljude. Iako rokovi i sastanci mogu biti jako dosadni, vjerovatno niste jedina osoba kojoj se to ne sviđa. Vaše kašnjenje dovodi druge ljude u nezgodnu situaciju. Također ostavlja dojam da ste vi osoba na koju se ne može osloniti jer niko zapravo ne žele raditi sa takvim kolegom.

Loša navika 6: Ogovaranje kolega

Nikad ne znate ko vas sluša.

Glasine koje ste vi pokrenuli i negativna mišljenja o kolegama mogu doći od ljudi koje ste ogovarali. To može saznati i vaš nadređeni, koji će vam se suprotstaviti ili u najmanju ruku neće mu se svidjeti vaš stav, te će vam to uzeti za zlo. Ako vam treba oduška, ogovarajte van posla.