Lindex kampanja sa supermodelima Christy Turlington Burns, Liyjom Kebede i Toni Garrn
"Naučila sam da je jedino važno to što radite, kako to radite i šta radite s onim što imate. Ja sam ono što jesam i drago mi je da ova kampanja pruža platformu za svaku od nas žena, Toni, Liyju i mene, koje smo u različitim fazama naše karijere i više vremena posvećujemo svojim životima, a ne samo poslu modela. Mislim da je to pozitivan primjer da pokažemo da niko od nas nije kao što se čini na prvi pogled i da svako ima kapacitet da uradi mnogo više", kaže Christy Turlington Burns.
Osim činjenice da su Christy, Liya i Toni poznati modeli, one također imaju i društvenu obavezu, prije svega usmjerenu na majčinstvo i djecu. Organizacije u kojima rade su Every Mother Counts, Liya Kebede Foundation i Plan International - Because I am a Girl. Kako bi podržali njihovu predanost Lindex će u svojoj kampanji prodavati #SuperRoleModel majicu u ograničenom izdanju od koje će sva dobit biti donirana svakoj od ovih ženskih organizacija.
"Odlučili smo raditi sa Christy, Liya i Toni kao uzornim super modelima jer smatramo da posjeduju duh koji prenose i da će svojim primjerom potaknuti naše kupce u razmišljanju o ljepoti, ne samo vanjskoj nego i unutrašnjoj. Kampanja ima za cilj podizanje svijesti u tome da svi možemo puno bolje, u velikim i malim razmjerama što je od velike važnosti i za Lindex i za naše kupce." kaže Johan Hallin, Direktor Concept & Marketing u Lindex-u.
Lindex koji posjeduje kontinuitet socijalne posvećenosti, će tokom ove kampanje dati podršku WaterAid organizaciji kroz razne aktivnosti u svim prodavnicama i donirati 10 posto od ukupne prodaje tokom shopping evenata.
Super Role Model kampanja će početi u Lindex prodavnicama širom svijeta i online na Lindex.com 18. marta, a u Bosni i Hercegovini od 27. marta.
Water Aid je međunarodna nezavisna organizacija koja radi na transformaciji života kroz poboljšanje pristupa pitkoj vodi, poboljšanu higijenu i sanitarije u najsiromašnijim zajednicama u svijetu. Water Aid radi u 27 zemalja širom svijeta, a Lindex se 2014. pridružio kao partner Water Aid-u.
"Problem vode je veoma važan za Lindex, i to je dio naše dugoročne posvećenosti i održivosti. Dijelom što tekstilna proizvodnja troši velike količine vode koja je preduslov za naše poslovanje, a uglavnom što je pristup čistoj vodi od suštinske važnosti za ljudski život", navode iz ove kompanije.