Promocija hamburgera McItaly (Foto: EPA)
Pokušaj poznatog lanca restorana brze hrane McDonald's da se na italijansko tržište probije novim proizvodom, hamburgerom nazvanim McItaly, prošao je ne tako sjajno.
Hamburger koji se prodavao pod sloganom "McDonald's govori italijanski" spravljen je od proizvoda koji su isključivo iz ove zemlje, a uz njega se služi i zastavica sa bojama italijanske zastave.
"Tu smo da zaštitimo naš identitet i zaštitni znak 'Proizvedeno u Italiji'", objašnjava Luca Zaia, ministar privrede. On dodaje da se ovim potezom želi promovisati "okus Italije", posebno mladim ljudima.
Ipak, hamburger sa zastavicom, koji stiže sa artičokama, sirom Asiago ili lukom, salatom i dimljenom pancetom naišao je na loše kritike i u Italiji, ali i van nje, piše Guardian.
Mnogi ističu kako se njime potcjenjuje vrijednost italijanske kuhinje, te otima moć tamošnjim proizvođačima hrane, bez obzira na korištenje proizvoda italijanskih farmera.
Možda vas zanima
Nedavno predstavila album
Esma Numanović čini ljepšu stranu bh. muzike: Vjerujem da će moje pjesme doći tamo gdje je potrebno
Vezani članci