Uveden novi napitak
40

Starbucks u Italiji prodaje kafu s maslinovim uljem

D. B.
Najveći svjetski lanac kafeterija Starbucks odsad u Italiji prodaje kafu s maslinovim uljem, javlja BBC.

Izvršni direktor Starbucksa Howard Schultz je kazao da je maslinovo ulje daje "neočekivan, baršunast, puterasti okus, koji je poboljšava kafu i lijepo se zadržava na nepcu".

Starbucks je među najvećim američkim kompanijama koje su se suočile s preprekama dok su se pokušavali proširiti na italijansko tržište hrane i pića. Italijanska kafeterijska scena je poznata po neovisnim kafićima koji su često u privatnom vlasništvu.

Starbucks trenutno u Italiji ima oko 20 svojih kafea.

"Bit će ljudi koji će se pitati otkud maslinovo ulje u kafi, međutim, dogovor je u čaši. Ne mogu se sjetiti trenutka u svom životu u kojem sam bio uzbuđeniji nego sada", dodao je Schultz.

Kompanija planira uvesti niz vrućih i hladnih napitaka u svoje objekte u Južnoj Kaliforniji ovog proljeća, a nakon toga u Velikoj Britaniji, na Bliskom istoku i u Japanu.

Oleato linija, koja je od danas dostupna u Italiji, sadrži ledeni espresso i latte s maslinovim uljem "na pari sa zobenim mlijekom". U ponudi je i hladna kafa s "Partanna ekstra djevičanskim uljem" i pjenom od slatke kreme i vanilije".

Maslinovo ulje je ključni dio mediteranske kuhinje, a povezuje se sa zemljama među kojima su Italija, Grčka i Španija. Njegove zdravstvene prednosti se dijelom pripisuju mononezasićenim masnim kiselinama koje sadrže vitamine, minerale i polifenole.

Podsjetimo, Italijani su pozvali na bojkot Starbucksa kada su objavljeni planovi otvaranja prvog kafea 2018. godine.