{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Šest savjeta kako konzumaciju kafe učiniti zdravijom

22.9.2018. u 22:33
8
18
Šest savjeta kako konzumaciju kafe učiniti zdravijom
8
Šest savjeta kako konzumaciju kafe učiniti zdravijom
Ilustracija: Shutterstock
Ljubitelji kafe s oduševljenjem su dočekali informacije o njenoj zdravijoj pripremi, a portal Food&Wine vam donosi šest trikova kako iz svoje šoljice izvući maksimum za zdravlje.
Pored osiguravanja adekvatne doze antioksidanasa potrebnih za normalan rad tijela, dnevna navika konzumiranja kafe može također pomoći kako bi se izbjegao niz bolesti uključujući dijabetes tipa 2, Parkinsonovu bolest te rak debelog crijeva i dojke.

Popijte čašu vode

Prije nego što počnete ispijati šoljicu svog omiljenog toplog napitka, popijte čašu vode. Neka istraživanja su pokazala da iako je kofein diuretik, što znači da uvjetuje gubitak tečnosti, može se ipak zadržati u tijelu pri čemu će izostati dehidratacijski efekt. S druge strane, postoje i one studije koje pretpostavljaju da ova situacija nema direktne veze s kofeinom nego su ukazala na to da ljudi jednostavno trebaju unositi veću količinu vode što će primorati organizam da se što prije riješi viška tečnosti i viška kofeina.

Prestanite uzimati vještačke zaslađivače

Iako su vještački zaslađivači uglavnom vrlo niske kalorijske vrijednosti, oni mogu povećati apetit i samim tim indirektno biti uzročnik gojaznosti, srčanih oboljenja i jedan od uzročnika dijabetesa tipa 2. Za vrijeme ispijanja kafe radije uzmite manju količinu šećera nego neko od vještačkih sladila.

Generalno smanjite konzumaciju šećera

Organizacija American Heart Association preporučuje da se dnevno ne unosi više od šest čajnih kašika šećera, a to po automatizmu podrazumijeva i reduciranje zaslađivanja kafe. Ako koristite šlag ili mlijeko u kafi, nikako nemojte šećeriti svoju šoljicu.

Koristite zdravije vrste mlijeka

Ako volite u svoju kafu dodati mlijeko, pokušajte koristiti mlijeko organskog porijekla. Domaće mlijeko i mliječni proizvodi sadrže više hranjivih sastojaka, ali i vrlo važne antiinflamatorne omega-3 masne kiseline. Ako ste u mogućnosti nabaviti mlijeko od kokosa, badema, soje ili nekih drugih biljnih izvora, vaša kafa će biti još zdravija.

Dodajte cimet ili slične začine

Jedan od najboljih trikova za smanjenje vašeg unosa šećera jeste da dođete do "slatkih" začina kao što su cimet, đumbir, muškatni oraščić ili klinčići. Osim poboljšanja okusa i arome, ovi začini su odlični antioksidansi. Cimet je posebno dobar za regulaciju šećera u krvi i regulaciju inzulina.

Odspavajte nakon konzumiranja

Vrlo je važno istaći da se efekti kafe osjete tek pola sata nakon konzumacije. Pokušajte odspavati neposredno nakon ispijanja svoje šoljice kako biste se probudili savršeno raspoloženi.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: