{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Doručak je najvažniji obrok u danu: Napravite svojoj djeci jednostavne i zdrave obroke

13.9.2018. u 07:34
83
5
Doručak je najvažniji obrok u danu: Napravite svojoj djeci jednostavne i zdrave obroke
83
Doručak je najvažniji obrok u danu: Napravite svojoj djeci jednostavne i zdrave obroke
Ilustracija: Shutterstock
Doručak je najvažniji obrok u danu te je stoga važno da bude dio svakodnevne rutine u životu vaše djece. Ukoliko nemate ideju djeci pripremiti za doručak, pročitajte recepte blogerice Almire Mujačić koja promoviše zdravu ishranu i ima odlične prijedloge za zdrave, jednostavne i jeftine obroke.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Kako bi kroz različite aktivnosti utjecala na jačanje svijesti o važnosti zdrave ishrane kod djece predškolske i školske dobi, Almira je pokrenula blog "Zdravi tinejdžeri". Njen cilj je pokazati da zdrava hrana može biti veoma ukusna i privlačnija od fast food hrane i industrijskih grickalica i slatkiša.

"Svijest djece, a i roditelja o štetnosti rafiniranih i industrijskih namirnica nije na zadovoljavajućem nivou, ali sitnim koracima i taj trend će se u potpunosti promijeniti. Već se osjete značajni pomaci, čak i kod ljudi koji nikada nisu kuhali niti jeli zdravo", rekla je Almira.

Svjesna da su roditelji u današnje vrijeme zauzeti mnoštvom poslovnih i drugih obaveza te da za kuhanje nemaju puno vremena, Almira im nudi recepte koje mogu pripremiti jednostavno i brzo.

"Osim toga, u javnosti vlada mišljenje da je zdrava hrana skupa i da nije dostupna široj populaciji. Putem svog bloga takve tvrdnje svakodnevno demantujem nudeći obroke koji se lako i brzo spremanju, a koštaju svega nekoliko konvertibilnih maraka", poručila je.

Zobeni palačinci

Za pripremu zobenih palačinka potrebno vam je: 2 jaja, samljevene zobene pahuljice ili zobene mekinje, malo soli i voda.



Sve sastojke sastavite i zamijesite smjesu za palačinke iste gustoće kao za obične palačinke s brašnom. Vodite računa da će smjesa brzo postati gusta zbog pahuljica koje brzo upijaju tečnost, tako da u nju pomalo dodajete vode kako biste je razrijedili. Dva zobena palačinka filovana sirnim namazom ili humusom i svježom salatom odličan su izvor energije za vašeg školarca.

"Zobeni palačinci su jedna od najzdravijih i najjednostavnijih verzija idealnog doručka. Možete ispeći i veću količinu palačinaka pa držati u frižideru nekoliko dana te po potrebi vaditi i filovati prije serviranja. Uz zobene palačinke predlažem šolju kefira ili jogurta", rekla je Almira.

Energetska peciva

Za pripremu energetskih peciva potrebno vam je: 370 ml vode, 420 gr brašna (350 grama integralnog, 70 grama raževog), malo soli, mala kašika suhog kvasca, kašika sjemenki suncokreta ili lana i voda.

Zamijesite tijesto i ostavite da odstoji minimalno sat vremena. Nakon sat vremena ili više prekuhajte tijesto još jednom, pravite od malih komadića peciva i slažite na pleh. Pecite na temperaturi od 250 stepeni dok ne porumene, a nakon toga smanjite temperaturu na 150 stepeni i pecite još 15 minuta. Kad bude gotovo izvadite iz rerne i servirajte tek kada se potpuno ohladi.

"Priprema energetskih peciva od cjelovitih žitarica i sjemenki je dosta jednostavnija nego što izgleda. Od jedne mjere dobit ćete čitav pleh divnih peciva koja nekoliko dana možete koristiti za omiljenu užinu vaše djece. Predlažem da ih čuvate u frižideru kako bi zadržala svježinu nekoliko dana. Uz jednu energetsku zemičku djeci servirajte domaće jaje na oko. komad sira i pokoji komadić salate", predložila je Almira.

Proteinski mafini s tikvicama

Za pripremu proteinskih mafina s tikvicama potrebno vam je: 3 jaja, 2 dcl jogurta, 3 kašike mladog sira, naribana tikvica srednje veličine, prašak za pecivo, kašika chia sjemenki i samljevene zobene pahuljice (ili kukuruzno brašno).



Smjesa treba biti gušća nego smjesa za palačinke. Istresite je u kalupe za mafine i pecite na 200 stepeni oko 15 minuta (kada budu rumeni isključite rernu, ostavite još 5 minuta i izvadite).

Za doručak servirajte 2 mafina sa čašom jogurta i komadom omiljenog sira.

Puding od zobenih pahuljica

Za zdrav puding koji se ne kuha potrebno vam je: 2 dcl grčkog jogurta ili mlijeka, 2 kašike zobenih pahuljica, 1/2 banane, mala kašičica meda, 1 kašičica chia sjemenki i nekoliko badema ili oraha.



Sve sastojke sastavite i izblendajte, istreste u zdjelice i ukrasite omiljenim bobičastim voćem i komadićem crne čokolade. Najbolje je pripremiti puding navečer i ostaviti preko noći u frižideru.

Zbog štetnosti industrijskih sokova koji su prepuni šećera, boja i pojačivača okusa, Almira predlaže da djeci spremate svježe cijeđene sokove, biljne čajeve i kompote.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: