Ako ste se ikada zapitali zašto vaš kauč kupljen u IKEA-i ne izgleda identično onom iz kataloga odgovor je jednostavan - fotografije iz kataloga nisu prave.
Grafičko udruženje CGSociety iz Australije ustanovilo je da je 75 posto fotografija IKEA-inih proizvoda u katalogu kompjuterski generirano, piše Huffington Post.
Poznata švedska kompanija za proizvodnju i prodaju namještaja s ovom praksom počela je 2006. godine, jer kako je tržište raslo tako su klasične fotografije postajale sve skuplje.
S obzirom da je svako tržište različito morali bi praviti fotografije za svako od njih. Osim toga, iz IKEA-e tvrde da na ovakav način štede okoliš jer nema izrade fotografija.
Zbog toga je kompanije napravila digitalnu biblioteku sa 25.000 trodimenzionalnih modela što uveliko ubrzava izradu kataloga.
Možda vas zanima
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Brend popularan i u BiH