Želite li izgubiti salo oko stomaka morate paziti na unos kalorija i vrijedno vježbati

Klix.ba
5.3.2019. u 18:47
40
12
Želite li izgubiti salo oko stomaka morate paziti na unos kalorija i vrijedno vježbati
40
Želite li izgubiti salo oko stomaka morate paziti na unos kalorija i vrijedno vježbati Foto: Ilustracija
Lijepo vrijeme najavljuje nam skorašnji dolazak ljeta, pa sigurno želite izgubiti trbuščić koji ste dobili u toku zimskih dana. Vjerovatno kao i svi drugi rezultate želite vidjeti čim prije. No, u stvarnosti za gubljenje sala oko stomaka treba vremena i to otprilike dva mjeseca.
Iako vjerovatno nećete potpuno transformirati svoje tijelo u dva mjeseca napredak ipak možete uočiti.

Eric Bowling, NASM-ov personalni trener koji pomaže klijentima da izgube višak kilograma kazao je da za osam sedmica možete vidjeti opipljive rezultate.
Ako ciljate samo na stomak ne možete samo na tom mjestu izgubiti kilograme, no umjesto toga možete izgubiti cjelokupnu masnoću tijela uključujući i stomak.

Izbjegavajući određenu hranu i radeći neke strateške vježbe neminovno ćete izgubiti salo i u predjelu stomaka.

Pazite na unos kalorija

Vjerovatno ste čuli da je gubitak težine 80 posto dijeta i 20 posto tjelovježba. Iako nema dovoljno činjenica koji podržavaju ovu tvrdnju morate znati da se gubitak kilograma zaista svodi na vašu ishranu. Da biste izgubili kalorijsku mast morate jesti u u kalorijskom deficitu, to jeste da trošite više kalorija nego što uzimate.

"Morate izgubiti više kalorija nego što jedete. Čim napravite deficit kalorija, izgubit ćete i višak masnoće gdje god da je ona na vašem tijelu", izjavila je Kimberly Gomer.

Da biste pronašli količinu kalorija koju možete unijeti u toku dana razgovarajte s nutricionistom koji vam može pomoći da napravite plan prehrane. Ukoliko vam je posjeta nutricionisti gnjavaža onda bar praktikujte da unosite manje od 1200 kalorija dnevno. Također pobrinite se da namirnice koje unostie budu bogate hranjivim tvarima.

Limitirajte unos šećera

Šećer sadrži jako puno kalorija a praktično uopće nema nutritivne vrijednosti. I ne samo da uzrokuju dobitak kilograma, već i skupljaju višak masnoća baš u predjelu stomaka. Istraživanja su pokazala da povećanje potrošnje šećera, naročito u napicima sa šećerom, povećava salo u predjelu stomaka. Plus, šećer povećava nivo insulina, a previše insulina je povezano sa gojaznošću.

Izbjegavajte rafinisane žitarice

Baš kao i šećer i rafinisane žitarice povećavaju nivo šećera u krvi što može izazvati povećanje težine.

"Da bi se oslobodili sala na stomaku trebate izbjegavati bijeli hljeb i bijelu rižu te jesti više žitarica poput zobi, ječma i smeđu rižu", rekla je Kimberly.

Osim toga rafinirana zrna su visokokalorična ali ne i zasićena. Suhi i rafinirani ugljikohidrati kao pereci, tortilje od brašna, kokice, pečeni čips i sušene žitarice imaju 1400 do 1750 kalorija po kilogramu.

Unos vlakana

Unos vlakana može pomoći da smanjite salo oko stomaka. I ne morate unositi tonu vlakana dovoljno je samo šest grama dnevno. Preporučuje se da konzumirate kuhani grah, zob, svježe voće, pečeni krompir, zelenu salatu i hljeb od cijelog zrnevlja.

Trening snage

Ukoliko želite izgubiti kilograme u svoj treninig morate uključiti i kardio vježbe i vježbe snage. Kardio vježbe će vam pomoći da sagorite kalorije dok će trening snage i podizanje težine pomoći da izgradite mišiće.

Znači više ponavljanja, setova i veće težine. Također morate odmarati između setova, što će vam pomoći da vidite napredak i sagorite više kalorija tokom svake sesije.

Fokusirajte se na složenije vježbe poput čučnjeva, mrtvog dizanja i vježbi uz pomoć kojih opterećujte više mišića odjednom.

Probajte HIIT

HIIT je takozvani intervalni trening visokog intenziteta koji vam može pomoći da ostvarite efikasan trening u što kraćem roku. Postoje neki dokazi da HIIT može ciljati salo na stomaku. Ovaj trening se preporučuje jednom do dva puta sedmično.

Dobar san

Dok su dijeta i vježbanje važni za gubitak masnoće mnogi ljudi zaboravljaju na najbitniju stavku a to je dobar, kvalitetan i redovan san. Naime, nedostatak sna može povećati proizvodnju hormona stresa kortizola. Zbog toga ćete vjerovatno osjetiti umor, povećanu želju za hranom, mentalnu blokadu i nizak nivo energije. Zbog toga dnevno osigurajte sebi sedam do devet sati sna.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Komentari (12)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: