Uz ovih sedam ključnih stvari uspješno ćete ubrzati gubljenje kilograma

Uz ovih sedam ključnih stvari uspješno ćete ubrzati gubljenje kilograma
14
L.K.
10.7.2019. u 20:36
14
komentara
14

dijeljenja
Uz ovih sedam ključnih stvari uspješno ćete ubrzati gubljenje kilograma Ilustracija: Shutterstock
Influenserica i privatna trenerica Sarah Lindsay svakodnevno pomaže mnogima da izgube na težini i dovedu svoje tijelo do savršenstva. Nerijetko dijeli savjete, a za The Sun je otkrila kojih sedam ključnih pravila postavlja svojim klijentima kako bi brzo smršali.
Priču započinje spominjanjem kafe. Ističe kako ona smatra da nije štetna, te da je i sama često konzumira. Ipak, ne treba se u potpunosti oslanjati na ovaj napitak.

Umjesto da kupujete i jedete poslastice iz pekare, napravite svoje i uživajte u njima. Sarah voli brašno i stalno podstiče ljude da prave svoju hranu jer će uvijek znati šta tačno imaju pred sobom na tanjiru. Ona naglašava kako će uvijek prije otići po kolač ili tortu nego što će kupiti nešto iz prodavnice.

Jedite četiri obroka dnevno ili ih isplanirajte vodeći se treninzima. Obroci koje Sarah konzumira su sastavljeni od bjelančevina i povrća.

"Ako treniram ujutro, dodat ću zobene pahuljice u doručak, a nakon treninga ću pojesti slatke žitarice. Važno je jesti šećer nakon treninga jer on nadomješta glikogen", kaže Sarah.

View this post on Instagram

Flex Friday! I can’t believe Roar Fitness is 3 years old!! Where does the time go? I guess this is a bit of a half arsed announcement and it’s been a long time coming but we have 2 new London sites agreed and signed! Both will be open this year with one of them introducing a whole new fitness concept so keep your ears to the ground for location details 💪🏻💪🏻💪🏻 Thank you everyone who has been part of this journey so far. I value every single one of you- My partner, our trainers, all our amazing clients (our walking talking advertisements) and of course big thanks to all you Instagram followers for your daily positivity ✌🏻✌🏻✌🏻 Special thanks to @clemmiemoodie for helping get the name out there in the first place. Will never forget xxx *Crop and joggers @sweatybetty 🧡

A post shared by Sarah Lindsay OLY (@roarfitnessgirl) on


Vrlo je važno naglasiti da obroke trebate pripremati unaprijed. Dobro promislite šta tačno želite jesti i šta je dobro za vas, stavite to na papir i vodite se time kada pripremate jelo. Tako ćete lakše kontrolisati sve ono što unosite u sebe.

Nemojte pratiti tuđe načine ishrane. Samo zato što je taj plan uspio nekome drugom, ne znači da će uspjeti i vama. Nemojte zaboraviti piti dovoljno vode, ona vam je potrebna bez obzira za koji se način prehrane odlučite.

Naposlijetku, važno je naglasiti da morate jesti kvalitetno. To znači da trebate unositi što više organskih i nerafiniranih namirnica. Važno je da budete svjesni kvalitete hrane koju jedete, unosite povrće, bjelančevine, složene ugljikohidrate i esencijalne masti.
Prijavi grešku


Komentari (14)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...