{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Podignite vježbanje na viši nivo s nove tri vježbe

19.5.2017. u 22:09
3
6
Podignite vježbanje na viši nivo s nove tri vježbe
3
Podignite vježbanje na viši nivo s nove tri vježbe
Bliže se topli ljetni dani i vrijeme je da se počnu skidati suvišni kilogrami, ali i uđe u formu. Ukoliko ste već počeli vježbati, dodajte na program tri nova pokreta koje će vaše tijelo učiniti jakim, a mišiće savršeno oblikovanim.
Penjanje uz uže
Za ovu vježbu potrebno je da imate jak gornji i donji dio tijela, ali potebna je i kontrola stiska jer se oslanjate na svoje ruke i noge. Ova vježba se ne radi baš često, ali je odlična za sve mišiće tijela.

Duplo preskakanje užeta
Pokušajte skočiti toliko u visinu da uže dotakne dno dva puta prije vaših stopala. Ova vježba će vam ubrzati rad srca, što će ubrzati topljenje masti i ubrzano razviti mišiće torza.

Pištolj čučanj
Stanite na jednu nogu, a drugu ispružite, balansirajte i spuštajte se u čučanj. Ovim vam jačaju noge i donji dio tijela te osiguravate mišiće od povreda i neravnoteže. Kako biste uvježbali ovo do savršenstva, na početku se oslonite na zid.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koliko često trenirate?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: