{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Petnaestominutne vježbe za oblikovanje zadnjice i jačanje tijela

16.10.2017. u 11:32
27
51
Petnaestominutne vježbe za oblikovanje zadnjice i jačanje tijela
27
 
Ukoliko nemate mnogo vremena za vježbanje dovoljno je i 15 minuta da ojačate svoje tijelo te oblikujete zadnjicu. Personalna trenerica Nadya Fairweather savjetuje da radite skok uvis iz čučnja, pogotovo onima koji predugo sjede na poslu.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Stanite blizu klupe i krenite u položaj kao da ćete sjesti, a potom skočite. Ukoliko vam je prenaporno, dozvoljeno je da ponekad zadnjicom dodirnete klupu. Leđa vam moraju biti ravna, a zadnjica izbačena. Uradite ovu vježbu što više puta. Potom prošetajte pa ponovite.

Najbolje bi bilo da uradite pet setova uz šetnju između. Ukoliko ste u zatvorenom, to možete uraditi i sa stolicom, samo se osigurajte da je čvrsta i nepomična.

Uz ove vježbe bitna je pravilna ishrana. Prema riječima nutricionistice Shone Wilkinson, jedite velike količine kvinoje koja je bogata proteinima i esencijalnim aminokiselinama koje povećavaju mišićnu masu. Dodajte začine za bolji okus. Puter od badema, jer ima bolji odnos masnoće i proteina od kikiriki putera. Švapski sir pomaže u rastu nivoa aminokiselina u krvi.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: