|

Oblikujte tijelo kako ste oduvijek željeli uz pomoć ovih vježbi

Oblikujte tijelo kako ste oduvijek željeli uz pomoć ovih vježbi
18
S.H.P.
24.1.2020. u 23:16
5
komentara
18

dijeljenja
Oblikujte tijelo kako ste oduvijek željeli uz pomoć ovih vježbi Ilustracija: Shutterstock
Oblik tijela mnogo ovisi i o našoj genetici, no pravilan odabir određenih vrsti vježbi može vam pomoći da imate tijelo kakvo ste oduvijek željeli.
Ako imate mnogo sala na nogama, plivanje vjerovatno neće biti najbolje rješenje. Bright Side je napravio spisak najpopularnijih vrsta vježbi, te ukazao na koje dijelove tijela najbolje utiču.

Hodanje

Ako se odlučite za hodanje, noge će jako brzo izgubiti svo salo. Uz brzo hodanje i vaša ramena će izgubiti masnoću, ali neće postati šira i veća. Pa ukoliko želite mišiće na nogama i rukama, hodajte. I to brzo.

Joga

Joga je dobar sport za proporcionalno gubljenje masti. Ona gradi fleksibilnost koja vodi do vitkog i lijepog tijela. Prakticirajući jogu brže ćete gubiti masnoću u ramenima i nogama, ali sve ovisi o tome koliko često vježbate.

Tenis

Ova vrsta sporta je vrlo aktivna i može pomoći da izgubite masnoću cijelog tijela. Nivo masnoće ljudi koji redovno igraju tenis je oko 16 do 18 posto, dok prosječna osoba ima 25 posto tjelesne masnoće. Istovremeno čini da imate šira ramena i uža bedra. Dakle, ako želite imati ženstveniji oblik tijela, joga bi mogla biti bolji izbor od tenisa.

Plivanje

Ukoliko imate puno masnoće u gornjem dijelu tijela, plivanje može biti dobro rješenje za vas. Istovremeno, brzo gubite mast i dobijate mišiće. Plivanje formira mišiće prsa, ruku i gornjeg dijela leđa.

Gimnastika

Većina gimnastičarki su vitke i lijepo građene, dok je kod muškaraca mišićaviji gornji dio tijela. Gimnastika formira mišiće nogu, tuku i trupa.

Biciklizam

Želite li imati lijepe noge i stražnjicu najbolje bi bilo da odaberete vožnju biciklom. Tako ćete vrlo brzo izgubiti salo i dobiti mišiće.

Trčanje

Trkači imaju nisku tjelesnu masnoću. U prosjeku iznosi oko sedam posto. Trčanje vas čini zdravijima. Dok trčite fokus je na formiranje mišića bedara i listova nogu.
Prijavi grešku


Komentari (5)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...