{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


60-godišnjak se predozirao viagrom

S
22.10.2006. u 14:42
0
0
60-godišnjak se predozirao viagrom
0
60-godišnjak se predozirao viagrom
Novine u Republici Srpskoj u subotu su izvijestile kako je mještanin opštine Donji Žabar S.D. (60) završio u bolnici nakon što se predozirao viagrom.
Ranije u svojem naselju poznat kao "Don Juan", S.B. je (u namjeri da se vrati u "staru formu") dobio savjet porodičnog ljekara da - prema strogoj recepturi - koristi "plavu tableticu".

Uvjerivši se u njezinu efikasnost, nesretnik je, na vlastitu ruku, sebi propisao prekomjernu dozu, a od fatalnih posljedica su ga, u posljednjem času, spasili ljekari Neurološkog odjela bolnice u Brčkom u kojoj je hospitalizovan.

Mediji izvještavaju da je ovo prvi slučaj predoziranja tabletom viagre.

Za razliku od Don Juan-a, Banjalučanin Ž.K. (65) je prošloga avgusta, a nakon dva srčana udara, nastavio (po vlastitom nahođenju) koristiti viagru, što se okončalo teškim moždanim udarom sa fatalnim završetkom.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Jesu li vaša djeca vakcinisana?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: