Svaka čast Diti. Ali i ja svaku marku krvavo zaradim, ne znam ni sam više kako. Ako će me Ditin proizvod lošijeg kvaliteta koštati, zbog količine recimo koju moram upotrijebiti, skuplje od nekog drugog, žao mi je, ali ja ću izabrati ono što me za džep povoljnije dođe. Lako je nabijati patriotske priče preko sirotinjskih novčanika. Kad sam kokuz, ni meni niko iz Dite ne dođe pa me pita imam li za režije, hranu, školske knjige za dijete...
Odlično onda. Ako je cijenom povoljniji, naravno da ću ga kupiti. Ako su svi isti, kupit ću najpovoljniji. Ma koji proizvođać bio, ma odakle. Makro ekonomska slika se teško može popravljati konzumentističkim patriotizmom u vrijeme kada bar 80% stanovništva preživljava. Ali recim kod mliječnih proizvoda sam itekako patriota, jer naši proizvodi su u ogrmnom broju slučajeva bolji i povoljniji, te se naravno podrazumijeva da ću ih kupiti. U istom cijenovnom rangu, uvijek ću kupiti naš proizvod. A i Violeta je naš brand, samo što oni nisu milionske kampanje pravili u samom početku kao Dita sa "Fakat miriše bijelo".
Shabane, ja sam svoj patriotizam dokazivao u rovovima, zato ti ova opaska "sine" nije baš umjesna. Poslije rata sam radio na sebi, tako da su sada moja tri svjetska jezika i prestižna diploma garant da neću biti kokuz. A dijete sam "samo" radničke porodice. Sa druge strane moj fah, a to je upravo marketing mi sam po sebi govori da nekadašnji konglomerati tipa Dite koji je kao Saponija građen za tržište sigurnog plasmana (SFRJ) od 22 miliona ljudi, nikako se nije smio razbacivati novcima, već se prilagoditi tržištu. Radnici Dite su napravili ogromnu grešku što nisu dizali glas kada je trebalo tj u samoj privatizaciji kada su objeručke prihvatili novog vlasnika koji ih je od inovativne fabrike pokušao pretvoriti u generičkog proizvođača brandova koje je zastupao.To što sam malo banalizirao neke stvari u prvom licu u mom uvodnom postu sam uradio samo iz čistog i prostog razumijevanja situacije.A vi se i dalje ložite na te kvazipatriotske priče.Upamti, bez konzumeta nema ni proizvođača.
Prikaži sve komentare (63)