nece vw propasti ...ali ce zasigurno pretrpjeti velike gubitke, usporit ce prodaja, tehnologija usporiti...dok ce druge kompanije tipa Toyote, BMW, Mercedesa profitirati. Uvijek smo se pitali zasto vw nema problema sa EGR ventilima, partikel filetrima i sl., gdje recimo francuska auta imaju itekako problema. Odgovor je izasao na vidjelo.
ma ovo ce ih unazaditi najmanje 10godina vjerovatno ce biti smanjen budzet za inovaciju novi tehnologija plus dok se vrati povjerenje kupaca ogromni gubitci plus nisu dobili kaznu od europe mada mislim da ce se izvuci sa kaznom na podrucju europe koliko god europa izhleda rigorozno po pitanju zastite okoline toliko je i korumpirana mislim da ce Merkel izlobirat neku smijesnu kaznu za podrucje EU....
ne vidim razlog da ne bude povrata auta ako su tojota mercedes a klasa i jos neki povlacili aute i radili remont zasto bi ww bio izuzetak... mene samo interesuje kako ce reagovat EU ako bude slicno kao u USA kljuc u bravu ;)
Samo da vam kazem sta ce biti sa svim autima...za "popravak" je potrebo 15 minuta: Zamjena programa i gotovo. Mislim da niste do kraja upuceni. Vw je samo iskljucio sistem ubrizgavanja adblue u izduvni sistem tokom voznje...ne radi se tu ni o kakvim agr ventilima. Adblue sistem poznat kao "clean disel" je na motorima sa EU 6 motorima tj. u USA norma ULEV/SULEV koje su dalekp strozije...i upravo kod drzave koja jedina nije potpisala kyoto protokol...
solid.mislim da ti nisi upucen ako se zamijeni taj.softwer ti auti see nece moci prodavati nigdje jer ce emisija.stetni gasova prelaziti dozvoljene granice u europskoj uniji plus tuzba za prevaru.... ne mozes.ga uvesti ni u BiH jer ti auto.mora zadovoljavati e3 normu elem kad ne moze kod nas hahah gdje ces dalje.ici....
nema to nikakve veze sa partikel filterima,ovaj sistem je samo imao softver kojim su varali na pregledu izduvnih gasova,a u ostalim situacijama je nomalno koristio filter.
Hajmo jos jednom: Auta su postizala normu kada su bila na testu. U normalnoj voznji nije se ubrizgavao adblue. Adblue je tu da bi se smanjip nivo NOx oksida i to po potrebi...znaci auta mogu postici normu! Pitanje je samo zasto su to iskljucivali...bit ce zanimljivo cuti rezultate za druge marke
A mogao bi vam i nesto reci o najvecoj prevari koju je pokrenuo renault. Oni su isforsirali partikel filtere. Koji u biti filtriraju samo krupne cestice prasine. One sitne cestice koji i jesu opasni se ne smanjuju nego cak i povecavaju.
Druze vec sedam godina radim u autodijelovima i mogu ti reci da VW itekako ima problema sa AGR, te partikel filterom.. cak vise nego pobrojana vozila.. tako da ta toeriaj pada u vodu
Moj mesa to sto majstori kupuju i mjenjaju to ne znaci da su i stvarno problematicni ti ventili. A s druge strane uzimajucu u ozir da jw vw 50% trzista auta logicno je da njihovi ventili se i najvise prodaju....i treca stvar, ja koliko znam te ventile proizvodi pierbuerg a ne vw!