Fiskalna kasa treba da se ukaže u cijeloj BiH, a ne samo u Međugorju. Zvanične podatke o turizmu o BiH za 2014. nema, zar turisti posjećuju samo Međugorje, Bošnje kradu vlastitu državu, tuđe naglašavaju, vlastito prešućuju, nema evidencije i kontrole. http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/haos-u-turizmu-glavnog-grada-bih-neprijavljeni-turisti-neregistrovani-hosteli-i-dzeparosi-na-svakom-koraku A ako pričamo o komercijalizaciji vjere, da vidimo malo situaciju u Mekki, stav islamske zajednice u Njemačkoj. http://igbd.org/?p=2797 Mi barem vjerujemo u Gospu, to je naš viševjekovni religijski identitet, a vi pričate o piramidama. Usporedba je nužna jer je to nastalo nakon Međugorja. Da li vi vjerujete u boga sunca Ra u BiH? Nacija je stvorena, iz bogumila ste skočili u islam negirajući katoličku historiju Bosne i sakateći povelje, a sad smo na haplogrupama, geni ne dokazuju nacionalnost, Igenea se kupi na internetu za 100 dolara, pa se igraš.
MUSTAFA IMAMOVIĆ, Historija Bošnjaka, Sarajevo, 1998. Stranica 89. Dok o ustrojstvu i hijerarhiji Crkve bosanske postoje srazmjerno pouzdani podaci, o njenoj se doktrini, nažalost, zna vrlo malo. Prije svega, nedostaju u tom pogledu podaci iz prve ruke, tj. iz same Bosne. Nije sačuvan ni jedan izvorni bosanski opis ustrojstva, ceremonijala i teoloških principa Crkve bosanske. MUSTAFA IMAMOVIĆ, Historija Bošnjaka, Sarajevo, 1998. Stranica 90. Bogumilska teorija o bosanskoj crkvi Franje Račkog uživala je cijelo jedno stoljeće popularnost i vjerodostojnost jer se smatralo da automatski i logično objašnjava dva druga složena pitanja bosanske povijesti. Prvo je masovno prihvatanje islama, a drugo je "misterija" bosanskih stećaka. Smatralo se da su bogumili, izmoreni stalnim progonima od katolicizma i pravoslavlja, jednostavno odmah nakon dolaska Osmanlija masovno prihvatili islam. Sa početkom proučavanja osmanskih deftera pedesetih godina, ta je teorija jednostavno pala u vodu, mada je još uvijek popularna među laicima i historičarima–amaterima.
USTAŠOOOOOOOOOOOOOOO
Prikaži sve komentare (180)