...kec je bio prvi hečbek, 3 godine prije golfa m1 :) ...dole ti je interijer lade 1500, 1976 godine, pa uporedi sa tom klasom zapadnih automobila te3 godine :)
http://ipocars.com/imgs/a/c/o/v/x/lada__2103_1976_9_lgw.jpg
...samo tvrdim da ruska vozila nisu bila toliko lošija od tadašnjih zapadnih pandana u istoj klasi...navozao sam svoje dupe i u 125 pz i u ladari, n epamtim kvarova i ostajanja na putu :) ...za simcu si u pravu, prenesoh gornji kom iz magazina "legendarni automobili"...istina, R 4 je bio prvi hečbek, ako ćemo se držati petih (trećih) vrata...doduše, za simcu 1100 ne znam jeli zadnja klupa bila sa mogućnošću obaranja...
...znam ja to sve, paša moj...kao švrća volio automobile i čitao slovenački auto magazin :) ...moskvič 408 se sredinom 60-ih solidno prodavao u engleskoj...što se tiče francuza, uvijek su bili pojam udobnosti, ali su kvalitetom oscilirail...cx 2500 je bila predsjednička lađa a uništila je fuš izvedba...
...jeftinije posudit nego sam pravit nanovo...skoro pročitah da je bila lada riva sa wankel motorom, 140ks, 200 km/h (policija/kgb)...da mi je takva bila :)
...i to je jasno, čak smo sklapali opela u kikindi (ida)...wankel je vazda imao problem sa curenjem ulja, čini mi se, i opštim brzim habanjem komponenti...inače, šteta nsu ro80, i danas jedan od ljepših automobila...
..."jaje" tačno liči na malo zaobljeni ro 80...bila je i jedna serija sitroena gs sa ro motorima...fabrika plaćala da kupi vozila nazad, samo da se spasi bruka...
...sjećam se senatora, direktorska vozila u to doba, direktori sour-a...opel se riješio hrđe kad je prestao pazariti ukrajinski čelik i kad su uveli katodnu zaštitu karoserije, potkraj devedestih, sa astrom g...i omega je svojevremeno, nakon senatora, bila direktorska lađa...
...moćno su izgledali za taj vakat, bar meni...rado bih jednog imao, mogu mislit što bi se svijet ibretio, št aje ovo sunce ti :))) ...lijepo se napričasmo, saznadoh i novih stvari...sad mi valja džonjat, valja sutra na posao...pozdrav i hvala na ugodnom ćaskanju :)