dje ste inzenjeri, inovatori, radnici, nisam vas prepoznao.
ja sto volite da kudite i pljujete tudji uspjeh to je cudo.
malezija ima svoju autoindustriju. svaka im cast.
i napravili jeftin a zgodan autic. opet cestitam
Ja zadrzavam svoje pravo da prokomentarisem da je auto MENI odvratan i da mu je potrosnja iznad prosjeka za sadasnja mala auta....To je stvar koja se kupuje i za koju svako moze reci da mu se svidja i ne svidja i tu nema niceg spornog...
@Luxxx
a, gle, o ukusima se ne raspravlja,
i taj dio clanka ja nisam komentarisao,
ima ona: "ljepota je u oku posmatraca".
meni je bilo interesantno da se neka drzava mimo "poznatih" bacila u autoindustriju.
zaokruzili su kompletan proces proizvodnje, i cijena je sasvim prihvatljiva.
sto se ljepote tice, onaj na prvoj slici mi je sasvim prihvatljivog izgleda.
i da, svakako postujem tvoj stav po pitanju TVOG "filinga"
1l=21,6km znaci 100km=4,6l to dalje znaci da je 500km X 4,6l=23l a ne 33 koliko pise u clanku. To auto sa 33l prelazi preko 700km samo treba fino procitati i odma bidis gresku klixovaca da su pigresno prepisali
Dornauszieher® To znas ti ali 99% idiota sa kliksa ni u tramvaj nije sjelo a kamo li u auto novije generacije
Njima je nezamislivo ba da auto trosi 4 litra pa i manje i nezamislivo im je da audi 8 sa OGROMNIM MOTOROM I VELIKOM TEZINOM trosi 7 litara....Eto zbog cega im je ova baraka koja po meni trosi previse za svoju velicinu revolucionarna
@Hakapuc
teoretski gledano, city ima sansi da dobije bajern, bez obzira sto igraju u minhenu, a vjerujem da ce se arsenal napatiti sa borussijom.
e, da, i sumnjam da ce skoti da se odvoje od engleza.
@Dornausziheir
ma i nisam mislio da komentarises na ovoj temi nesto sto je nevezeano uz nju :)
vise sam bio provokativan, zbog poredjenja 1,4hdi motora sa malezijskim, a prenebregavas cinjenicu da su ljudi napravili auto.
sad manje vise koliko uporediv sa PSA ili VW ili GM ili japanskim vozilicama,
napravili ga i prodaju ga.
i treba im cestitati.
a "tvoj" 1,4hdi, pa super je, 2x manje trosi i 2x skuplji, 4x bolji itd itd
ali on nije tema ovog clanka
yugo je dosao poslije fice, super autic bio za svoje vrijeme,
relativno jeftino odrzavanje, domaca fabrika, dijelovi pristupacni, servisa vise nego dovoljno,
komentarisati yugu kao lose auto s ove vremenske distance je jako nezahvalno. a problem s yugom je nastao kad se zcz nije potrudio nista da promijeni godinama, a nije ni morala vizavi monopola.
plan prodaje od 30k komada je prilicno skroman, a u tom segmentu je konkurencija ostra, pocev od i10 pa nadalje.
hrabar potez, a ovaj zeleni mi izgleda simpaticno, crveni sa velikom plasticnom resetkom mi je previse plastican :)
u svakom slucaju poz
yugo je dosao poslije fice, super autic bio za svoje vrijeme,
relativno jeftino odrzavanje, domaca fabrika, dijelovi pristupacni, servisa vise nego dovoljno,
komentarisati yugu kao lose auto s ove vremenske distance je jako nezahvalno. a problem s yugom je nastao kad se zcz nije potrudio nista da promijeni godinama, a nije ni morala vizavi monopola.
plan prodaje od 30k komada je prilicno skroman, a u tom segmentu je konkurencija ostra, pocev od i10 pa nadalje.
hrabar potez, a ovaj zeleni mi izgleda simpaticno, crveni sa velikom plasticnom resetkom mi je previse plastican :)
u svakom slucaju poz