Niste shvatila,ovo ništa nije vrijedno hvale.
Pokrenut je FIS ( Flight Information Service ) ,i to protivno svoj logici, u Banja Luci umjesto u Sarajevo ,po Sarajevo FIR-u ( Flight Information Region ), ali gdje završava logika tu počinje Balkan...eh sad tu nema nikakvih paraaa,oni kontrolišu samo do 3000 metara izvan TMA i CTR-a ( okolo aerodroma )..... do sad se u BiH moglo letiti divlje kad se odmakneš od Međunarodnog aerodroma,neće ni sad biti bolje jer nemaju radar u Banja Luci ali et....ma nek se ide,ovo super zna doći.
@GORANDUL ..vjeruj mi da nemam ništa protiv Banja Luke, bunio bih se i da je TUZLA Information ili MOSTAR information ..odnosno bilo koji grad koji ne nosi ime FIR-a.........Nelogično je da avion koji ulazi recimo od Trebinja zove Banja Luku information(neće uspjeti kontaktirati zbog velike udaljenosti i orografskih prpepreka...), FIS se uvjek centralizuje da sa svima može komunicirati.
pozz
Drago mi je da je tako. Ali tvoje tvrdnje nemaju uporiste. Evo samo brzinski dvije stvari, nema potrebe da razvlacimo. Pricas o orografskim preprekama. Sarajevo je grad u kotlini, zar ne? Sasvim dovoljno prepreka. I sta se desava kada neko ulazi od Bihaca? Koga je tada lakse kontaktirati? Ja isto nemam nista protiv da taj centar bude bilo gdje, ako treba i u geografskom centru BH (da bude prava centralizacija :)). Ali jednostavno ne vidim da su tvoji argumenti protiv BL (ili TZ ili MO, kako kazes) validni.
Hhh,nisam htio da budem opširan...
Glavni prijemnik i transmiter i radar su smješteni na Jahorini....neće ga u dolinu staviti :D
Objekat za instaliranje sekundarnog radara MSSR, VHF/UHF radio opreme se nalazi na Jahorini ,Paloševina. U objektu za MSSR, VHF/UHF instalirane su i smještene sljedeće komponente:
MSSR ( Radar Mode S ),
12 radio uređaja R&S Series 4200 ( Main + Standby ),
VHF/UHF antene
..ako treba objašnjenje svega pojedinačno samo javi nije mu uopšte mrsko da širim informacije :)
LP