Ima da vas ona slovenac sto je tezak ko filiala svicarske nacionalne banke sve pojede. Dok vi zelite da pezivite lola narucuje nove 747 koej ce iz novog LJ aerodorma, a vec su radovi poceli da lete za mnoge van Europe destinacije.
Sta bulaznis ti bre :)
Inace dogovor je postignut, nego kao ono u tajnosti cuti se sve, ali od septembra ide sve novo, iznajmljuju 10 novih a319 a kasnije kupuju, jer ne mogu tako brzo da stignu novi avioni, otvaraju nove linije, verovatno ce pojacati ka regionu, sigurnoi i ka Sarajevu, otvara se i Banja Luka, videcemo, bice interesantno jako i korisno nadam se za sve u SRB i regionu!
Procitaj o projektu Aeropolis u Sloveniji. Pa ces skontati. Ima neki multi milijarder, a u Luciji pri Portorozu lola ima jathu vrijedu 15 mil € voza Bugatija i sl. te stalnu adresu ima u Monaku. Kazu da je slovenac ali kao zivio u SADju citav zivot - neki invesitior i poduzetnik. Ako je istina sto se pise onda ce to nesto novo biti poput Virgin Airlines i to ce ti znaciti ende, aus, schluss za skoro sve te kompanije u regionu.
@Damir.SAR ukucaj aeropolis (tacka) si pa pogledaj sam, grade se neki centri, vise teminala, garaze, hangari i cargo terminali, parkinzi za vece avioni, dovodi se zeljeznicka stanica. Dosta poljuprivredne zemlje je otkupljeno - u medijima se prica od dodatno pisti pa cak o izmicanju auto ceste na dionici izmedju od Vogljah do Vodicah cca. 5km. Cemu to sve ako nece nesto jace biti - te otkud potomci covjeka (slovenca - Suhadolc) koji je prvi dizajnirao prvi 747 Boeing.
ajde hrle slovensko vazduhoplovstvo ko madjarska mornarica :)))))
...prije ce biti da je u pitanju americki pritisak na jat koji je cini se odustao
od boinga i kupuje erbase
Kakv JAT - Jat nekada i danas ko nebo i zemlja se razlikuju. JAT je propao - od destinacija po citavom svijetu do nicega. Pa Adria bolje posluje nego JAT. Daj bolan samo se ljudi flakaju sa tim JAT ili bilo kojom drugom avio kompanijom na tim prostorima. Sta ce biti sa Joze Pucnik aerodormom znaju ljudi koji tu zive, i oni koji imaju poljuprivrednu zemlju kao moj stari. Sve se odkupljuje od strane nekog invesitora za projekat pod imenom "Aeropolis".
hrle druze ti si pomjesao pojmove,aerodrom,terminali i avio kompanije
aerodrom i avio kompanije su zasebne firme...i vjerovatno ce ljubljanski aerodrom raditi dodatni terminal kao sto to treba poceti i zagrebacki pleso,bg ne treba zato sto ima prostora i od ranije...terminali se prvenstveno moraju prilagodavati novim tipovima aviona koji postaju sve veci...zasebna firma ti je cak i agencija za nadgledanje neba,pa tako bih nebo nadgledaju hrvatska i srbija jer bih nema kadrova....a sto se tice jata to nece biti onaj jat,vec ce biti u sastavu etihada,jedne od najvecih svjetskih kompanija
Znam ja sta je terminal, kako posluje aerodorm a kako avio kompanije. Ali ako gradis dva dodatna terminala i jedan samo za letove van Europe ukljucujuci za letove unutar EU i van, onda a ili ce Quantas da sljece u Ljubljanu, b ili ce neka avio kompanija iz Ljubljane da leti za npr. Hong Kong, New York ili Melbourne pete opcije nema. Osima da Adria pojaca flotu ili da se stvori nema nova kompanija.
ma pusti damire hrleta vis da zajebava :)))))
evo skoro sam procitao da i francuzi odustaju od gradnje novog terminala na zagrebackom pelsu,jer i se ne isplati a on duplo veci od ljubljanskog :)
...pricaju sad lafo "nemamo para" :)))))