Željeznički transport je višestruko isplativiji i ekološki prihvatljiviji od cestovnog. Samim tim nije neophodno da željeznice budu u plusu samo na bazi svog poslovanja (dovoljne su ogromne uštede na održavanju cesta i dosta manje zagađenje).
Ovi su dosta poboljšali rezultate zadnjih godina, međutim, da bi se stvari u potpunosti riješile, neophodno je:
- ukinuti sve neprofitabilne putničke linije
- razbiti nataški lobi i donijeti zakon o neophodnosti transporta naftnih derivata željezničkim putem (ovo bi se moglo riješiti naplaćivanjem ogromnih taksi za cestovni prevoz, gdje bi se pumpašima na kraju više isplatilo prevoziti željeznicom)
- sličnim taksama destimulisati cestovni prevoz svih većih tereta
- uvesti striktnu internu kontrolu (većim platama i strogim kaznama destimulisati korupciju kod konduktera)
- riješiti se viška zaposlenih otpremninama ili ranim penzionisanjem (iako sumnjam da bi i bilo viška zaposlenih kad bi se promet povećao 2-3 puta)